استفاده فدراسیون جهانی والیبال از نام جعلی برای خلیج فارس در معرفی میزبان مسابقات + عکس

به گزارش عینک گوچی، سایت فدراسیون جهانی والیبال در خبری از عنوان جعلی برای خلیج فارس استفاده کرد.

استفاده فدراسیون جهانی والیبال از نام جعلی برای خلیج فارس در معرفی میزبان مسابقات + عکس

به گزارش عینک گوچی، سایت فدراسیون دنیای والیبال در خبری، 4 میزبان مسابقات رده های سنی قهرمانی دنیا در سال 2019 را خاطرنشان کرد، اما نکته مهم استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس بود.

سایت فدراسیون دنیای والیبال در خبر مربوط به میزبانی بحرین در مسابقات قهرمانی پسران زیر 21 سال دنیا، بحرین را کشوری در خلیج ع رب خاطرنشان کرد.

با توجه به اتفاق اتفاق افتاده فدراسیون والیبال ایران و سایر نهادهای ورزشی باید در این زمینه با فدراسیون دنیای صحبت و مکاتبه نموده و این موضوع را یادآور شوند که نام اصلی، خلیج فارس است و استفاده از عبارات جعلی برای خلیج فارس درست نیست و باید خواستار اصلاح رویکرد فدراسیون دنیای والیبال باشند.

در این خبر به میزبانی سایر رقابت ها اشاره گردیده و بدین ترتیب مسابقات قهرمانی دختران زیر 18 سال دنیا در شمال قاره آفریقا و در کشور مصر (قاهره) برگزار می گردد. مسابقات رده سنی زیر 19 سال دنیا در بخش پسران باز هم در قاره آفریقا و در کشور تونس برگزار می گردد. تیم نوجوانان ایران در دوره قبلی این مسابقات بالاتر از روسیه و ژاپن به عنوان قهرمانی زیر 19 سال دنیا رسید. فدراسیون دنیای والیبال، میزبانی مسابقات دختران زیر 20 سال قهرمانی دنیا را به مکزیک داد که در ایالت وراکروز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استفاده فدراسیون جهانی والیبال از نام جعلی برای خلیج فارس در معرفی میزبان مسابقات + عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده فدراسیون جهانی والیبال از نام جعلی برای خلیج فارس در معرفی میزبان مسابقات + عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید