بهره برداری از پل کن تا خاتمه مهر ، احداث پارکینگ طبقاتی در دل بافت فرسوده تهران

به گزارش عینک گوچی، شهردار منطقه 18 تهران از افتتاح و بهره برداری پل روگذر 45 متری کن (پروژه شهید بروجردی) تا خاتمه مهر ماه 98 اطلاع داد.

بهره برداری از پل کن تا خاتمه مهر ، احداث پارکینگ طبقاتی در دل بافت فرسوده تهران

به گزارش عینک گوچی به نقل از شهرنوشت، سیدمحمد فیاض شهردار منطقه 18 شهرداری تهران با اعلام این خبر، در خصوص مهم ترین پروژه این منطقه، گفت: قرار است سطح مثبت یک پل روگذر 45 متری کن واقع در بزرگراه 76 متری شهید بروجردی تا سرانجام مهر ماه به بهره برداری برسد. طول این پل 136 متر و دارای 4 دهانه و 5 ستون و 9.8 متر عرض است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بروجردی بیش از 10 پل روگذر دارد، گفت: یکی از این پل ها تحت عنوان 45 متری کن است که شرق محور شهید بروجردی را به شمال و به بلوار سعیدآباد متصل می نماید. در گذشته حدود 6 پل روگذر به بهره برداری رسیده است که در آینده تعدادی دیگر احداث خواهد شد.

شهردار منطقه 18 تهران در خصوص احداث یک پارکینگ طبقاتی در محله یافت آباد، گفت: پارکینگ طبقاتی شهید باقری در دل بافت فرسوده همزمان با افتتاح پل روگذر کن کلنگ زنی می گردد. این پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 400 دستگاه خودرو در میدان شهید باقری در خیابان زندیه واقع شده است.

وی از احداث مجموعه سرپوشیده ورزشی و طبقاتی سردار شهید وحید دستگردی به مساحت 3 هزار و 100 مترمربع در چهار طبقه اطلاع داد و گفت: این مجموعه دارای 7 سالن ویژه در رشته های ورزشی توپی، تنیس روی زمین، پرتاب دارت، بیلیارد، ایروبیک، رشته های رزمی، بدنسازی، شطرنج و TRX است.

وی در خصوص ترمیم و روکش آسفالت این منطقه شهرداری تهران، گفت: از ابتدای سال 1398 تا 14 مهر ماه، 32 هزار و 390 تن آسفالت در منطقه پخش شده است. در بخش مکانیزه با مشارکت معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در 25 محور، 23 هزار و 800 تن آسفالت و در بخش دستی و لکه گیری معابر 8 هزار و 590 تن آسفالت اختصاص پیدا نموده است.

شهردار منطقه 18 تهران از پیشرفت 56 درصدی مجتمع شهربانو اطلاع داد و بیان نمود: این مجتمع در زمینی به مساحت 1478 مترمربع در دو طبقه با کاربری تجاری اداری و خدماتی در حال احداث است. در آینده مجتمع شهربانو در بخش های مختلف آموزشی، هنری و صنایع دستی به بانوان ارائه خدمات می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهره برداری از پل کن تا خاتمه مهر ، احداث پارکینگ طبقاتی در دل بافت فرسوده تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پل کن تا خاتمه مهر ، احداث پارکینگ طبقاتی در دل بافت فرسوده تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید