زندگی به انتها نرسیده، بازیکنانم کمی عصبی بودند

به گزارش عینک گوچی، وینفرد شفر پس از دیدار تیمش برابر سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: در برخی دقایقی عصبانی بودیم و نتوانستیم موقعیت های زیادی را ایجاد کنیم. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما وقتی حریف 10 نفر شد کمی عصبانی شدیم. دو گل خوردیم. روی گل اول باید بهتر دفاع می کردیم. روی گل دوم هم یارگیری من تو من انجام نشد.

زندگی به انتها نرسیده، بازیکنانم کمی عصبی بودند

وی ادامه داد: الان باید روی لیگ تمرکز کنیم. امروز همه ما باید ناراحت باشیم. زندگی به انتها نرسیده است. الان تمرکزمان روی لیگ است و باید ببینیم در تعطیلات چه تغییراتی را باید اعمال کنیم. بازیکنان به خاطر شکست امروز در رختکن بسیار ناراحت بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: هر چه از زمان بازی می گذشت بازیکنان ما عصبانی تر می شدند و این به سود تیم سایپا بود. بازیکنان باید در ذهن خودشان باهوش تر و با آرامش بیشتر کارشان را ادامه دهند. به خاطر فشار بردن که روی تیم ما بود بازیکنان تمرکز کافی نداشتند. در چند صحنه هم اشتباهات بچگانه داشتیم.

وینفرد شفر اعلام کرد: وقتی تیم شما برابر تیم 10 نفره بازی می نماید همه انتظار پیروزی دارند. اگر سایپا شکست می خورد کسی ایرادی به آنها نمی گرفت اما از تیم ما انتظار پیروزی داشتند. به همین خاطر فشار روی بازیکنان زیاد بود.

وی در پاسخ به پرسش عینک گوچی مبنی بر اینکه چه زمانی شما می توانید به ترکیب اصلی استقلال دست پیدا کنید گفت: یازده نفر اصلی وجود ندارد و هر بازیکنی که در تمرین خوب باشد در ترکیب قرار می گیرد. وریا غفوری محروم بود و ما به فدراسیون نمی توانستیم بگوییم او را ببخشد.

وی با تاکید بر اینکه تیمش در تمرینات هم پنالتی می زند گفت: برخی بازیکنان اعلام کردند که شرایط زدن پنالتی را ندارند. البته پنالتی زدن شانس هم می خواهد. قائدی از اینکه نتوانست پنالتی اش را گل کند بسیار ناراحت بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زندگی به انتها نرسیده، بازیکنانم کمی عصبی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی به انتها نرسیده، بازیکنانم کمی عصبی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید