سعید ملایی: در دقیقه پایانی فینال اشتباه کردم

به گزارش عینک گوچی، سعید ملایی نایب قهرمان بازی های آسیایی 2018 اندونزی اگر چه حسرت طلایی شدن در جاکارتا به دلش ماند، اما انگیزه ای برای او شد تا همچنان بدنبال کسب خوش رنگترین مدال از دل بازی های المپیک 2020 توکیو باشد.

سعید ملایی: در دقیقه پایانی فینال اشتباه کردم

به گزارش عینک گوچی ، سعید ملایی نایب قهرمان بازی های آسیایی 2018 اگر چه حسرت طلایی شدن در جاکارتا به دلش ماند، اما انگیزه ای تازه پیدا نموده تا در المپیک روی سکو برود.

نایب قهرمان بازی های آسیایی 2018 اندونزی چند روزی بعد از سرانجام بازیهای آسیایی از رقابت هایی که پشت سر گذاشته می گوید: دربازی های آسیایی اینچئون نتوانستم توقعات را برآورده کنم اما برای حضور در جاکارتا برنامه ریزی انجام داده بودم. در دو سال گذشته فدراسیون با برنامه ریزی خوبی که داشت، دنبال کسب نتیجه در بازی های آسیایی بود. در مسابقات نیز هر چهار نفر ما توان کسب مدال داشت اما چیزی که می خواستیم نشد. با این حال یک مدال نقره و یک برنز نیز دستاورد بدی نبود و از حالا باید برنامه ریزی خود را برای المپیک 2020 توکیو آغاز کنیم.

ملایی درخصوص مسابقه فینال در بازی های آسیایی و ماجرای ناداوری که برای او در این مسابقه حساس ایجاد شد، می گوید: بعد از برتری در دیدار نیمه نهایی تا زمان آغاز دیدار فینال خیلی فکر کردم. برای من تمامی مسابقات در هر رویدادی حکم فینال را داشت، اما با توجه به برنامه ریزی و زحماتی که برای بازی های آسیایی کشیده بودم با صعود به دیدار نهایی، فینال واقعی خود را پیش رو داشتم. تمام برنامه ریزی من کسب مدال طلا در اندونزی بود و مطمئن بودم توانایی شکست حریف قزاقستانی خود را دارم اما متاسفانه ناکام ماندم. در دقایق سرانجامی مسابقه اشتباهاتی داشتم اما داوران نیز در شکست من نقش داشتند.

ملایی ادامه می دهد: در فینال هیچ استرسی نداشتم اما در دقایق سرانجامی، مسابقه از دست من خارج شد. همانطوریکه گفتم داوری نیز در این اتفاق تاثیرگذار بود. در صحبتی که با مربیان و داوران داشتم، عنوان کردند که اخطار آخر درست اما دو اخطار ابتدایی مشکوک بود و نباید اخطاری به من تعلق می گرفت. به هر حال شرایط اینگونه رقم خورد و من نتوانستم به مدال طلا دست پیدا کنم. هدف من طلای بازی های آسیایی بود اما متاسفانه نشد و بابت آن از جامعه جودو و مردم عذرخواهی کردم. از فردای فینال تمرینات خود را آغاز کردم تا در المپیک بهترین نتیجه را کسب کنم.

ملی پوش جودوی ایران در خصوص برخی انتقادها نسبت به نتایج نسبتا ضعیف کسب گردیده توسط جودو در چند سال اخیر می گوید: این حرف را اصلا قبول ندارم. در گذشته اوضاع خیلی بدتر از حالا بود. اصلا سیستم مدیریتی فدراسیون قبلی موفقیت ما را نمی خواست و به همین دلیل ما نتیجه نمی گرفتیم. سیستم گذشته تنها ما را اعزام می کرد و برای آنها موفقیت یا عدم موفقیت ما چندان مهم نبود و دوستان تنها به دنبال منفعت شخصی خود بودند. هنوز نیز دوستان با مطرح کردن چنین صحبت هایی به دنبال شیطنت و حاشیه هستند تا موفقیت ها را زیر سوال ببرند. مطمئن باشید به این صحبت ها اصلا توجه نمی کنیم و همه ما مانند یک تیم در کنار هم هستیم تا در المپیک توکیو به موفقیت برسیم.

5،2

منبع: ایران ورزشی

به "سعید ملایی: در دقیقه پایانی فینال اشتباه کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید ملایی: در دقیقه پایانی فینال اشتباه کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید