طاهرزاده: همه رهبری فرد را می شناسند و پیشکسوتان او را پرسپولیسی نمی دانند

به گزارش عینک گوچی، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه همه رهبری فرد را می شناسند گفت: متاسفم که رهبری فرد با بالا رفتن سنش هیچ تغییری نکرده و امیدوارم در اخلاق و رفتارش یک بازنگری کلی داشته باشد.

طاهرزاده: همه رهبری فرد را می شناسند و پیشکسوتان او را پرسپولیسی نمی دانند

بهنام طاهرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک گوچی، درباره درگیری با بهروز رهبری فرد که در حاشیه دیدار عصر روز گذشته پیشکسوتان پرسپولیس مقابل تیم 98 رخ داد، گفت: متاسفانه آقای رهبری فرد با گفتن حرف های نادرست می خواهد اذهان عمومی را نسبت به خودش تغییر بدهد. ایشان در این بازی از ابتدا به دنبال جنجال و حاشیه سازی بود و از همان شروع مسابقه با حرکتی ناشایست روی محمدرضا مامانی کارش را شروع کرد. نزدیک بود با مسعود زارعی درگیر گردد که با وساطت پیشکسوتان مسئله حل شد و دفعه سوم هم سراغ من آمد.

وی ادامه داد: اصلا در آن صحنه توپی در کار نبود. ما پشت دروازه تیم 98 بودیم که پیراهنم را کشید و درگیری شروع شد و به هدفش رسید. 10 سال است در دانشگاه تدریس می کنم و در طول فوتبالم یک کارت زرد هم نگرفتم اما متاسفانه این آقا تهمت زده تا الفاظ زشت و کارهای ناشایست خودش را توجیه کند.

طاهرزاده گفت: همه اهالی فوتبال نحوه رفتار ایشان را نسبت به پیشکسوتان پرسپولیس و بزرگان این باشگاه می دانند و در جریان هستند. این آقا بعد از فوتبالش مدام علیه بزرگانی مثل علی پروین و حمید درخشان و بازیکنان دیگر پرسپولیس مطالبی را عنوان نموده و موجب ناراحتی همبازیان سابقش شده است. تعیین است که می خواهد با این حرف ها اسمش در رسانه ها باشد و با یک کار نادرست و با حاشیه سازی میخواهد به هدفش برسد.

مربی تیم فوتبال امید سایپا اضافه کرد: رهبری فرد بهتر است اطلاعاتش را به روز کند. من 33 دقیقه در پرسپولیس نبودم بلکه 3 سال عضو این باشگاه بزرگ بودم و بعد از آن هم لژیونر شدم. ایشان که حسرت به دل مانده حتی یک دعوتنامه از تیم های اروپایی داشته باشد یا برود در یک تیم خارجی تست بدهد فقط به خاطر حسادت این حرف ها را زده است. برای این آقا متاسفم که با اینکه سنش بالا رفته همان رفتار 20 سال قبلش را تکرار می نماید. برای خودم هم متاسفم با چنین شخصی همبازی بودم. من ایشان را پرسپولیسی نمی دانم. کسی که به پیشکسوت و بزرگتر خودش توهین و بی احترامی می نماید جایش در این خانواده نیست و هیچ کس ایشان را به عنوان عضوی از خانواده پرسپولیس قبول ندارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس اعلام کرد: من اگر 30 دقیقه هم برای پرسپولیس بازی نموده باشم یک گل در دربی زده ام که همه طرفداران از آن خاطره خوشی دارند اما شما که غیر از کینه توزی و دشمنی با پیشکسوتان دنبال مطرح شدن هستی با چه رویی از رزومه و پرسپولیسی بودن حرف می زنی؟ این آقا هر از گاهی با مصاحبه های تند می خواهد خودش را مطرح کند و البته همه می دانند معروف به جعبه شیرینی است چون عادت دارد با یک جعبه شیرینی برگردد و عذرخواهی کند اما دستش برای همه رو شده و با این حرف ها می خواهد رفتار زشتش را توجیه کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: رهبری فرد از لحاظ اخلاقی و مربیگری هیچ جایگاهی در این فوتبال ندارد و به خاطر همین رفتار و اخلاقش هیچ کس به او تیم نمی دهد پس مجبور است با این حاشیه سازی ها و حرف ها خودش را مطرح کند. سالیان سال دانشگاه تدریس کردم و الان در حال تحصیل در مقطع دکترای تربیت بدنی هستم. مدرک A آسیا را دارم و 8-7 سال است که در تیم دانشجویان، باشگاه سایپا مهر کرج و امیدهای سایپا مربیگری می کنم اما ایشان چطور؟ البته می دانم ایشان غیراز این کارها بازی های دیگری هم بلد است تا به وسیله آن بازی ها خودش را مطرح کند!

وی درباره مسائلی که رهبری فرد به شرکت پیشکسوتان و علی پروین نسبت داده، مطرح کرد: این آقا هیچ جایگاهی در شرکت پیشکسوتان ندارد و هر از گاهی با این مصاحبه ها باعث دلخوری پیشکسوتان می گردد. در واقع همه از او به خاطر مصاحبه هایش دلخور هستند. آقای شیرینی و آقای علی پروین با به وجود آوردن این شرکت باعث سلامتی جسمانی و روحی همین بازیکنان شدند که ایشان نام برده چون هفته ای دو بار کنار هم جمع می شوند و با هم ارتباط دارند ضمن اینکه گوشه ای از مسائل اقتصادی زندگی شان هم حل می گردد. همه پیشکسوتان حاضر در شرکت صاحب سهام هستند که ارزش سهام شان روز به روز بالاتر می رود. در حالی که هیچ نهادی از این پیشکسوتان حمایت نمی نماید شرکتی به وجود آمده که هم از لحاظ روحی، روانی و سلامت به فکر پیشکسوتان است هم از نظر اقتصادی یاری شان می نماید اما این آقا که جایگاهی در بین پیشکسوتان ندارد از روی حسادت و کینه توزی این حرف ها را می زند و به بزرگتر خودش توهین می نماید.

طاهرزاده در انتها گفت: همه این آدم را می شناسند و از سوابقش هم باخبر هستند. متاسفم که ایشان با بالا رفتن سنش هیچ تغییری ننموده و امیدوارم در اخلاق و رفتارش یک بازنگری کلی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طاهرزاده: همه رهبری فرد را می شناسند و پیشکسوتان او را پرسپولیسی نمی دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرزاده: همه رهبری فرد را می شناسند و پیشکسوتان او را پرسپولیسی نمی دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید