عثمانی: رفتار نماینده سبزوار شأن مجلس را زیر سوال برد

به گزارش عینک گوچی، نماینده مردم بوکان در مجلس شواری اسلامی گفت که رفتار نماینده سبزوار شأن مجلس را زیر سوال برده و هیئت رئیسه باید از صندلی مجلس دفاع کند.

عثمانی: رفتار نماینده سبزوار شأن مجلس را زیر سوال برد

به گزارش عینک گوچی، محمد قسیم عثمانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس با اشاره به بند 11 ماده 24 آئین نامه داخلی مجلس، حفظ شأن و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و صندلی قانونی نمایندگان را وظیفه هیئت رئیسه دانست و گفت: یک نماینده به گونه ای عمل می نماید که شأن مجلس را زیر سوال می برد. این وظیفه شما است که با ایشان برخورد کنید و از صندلی نمایندگان دفاع کنید.

وی ادامه داد: عینک گوچی شیوه ای که آقای مقصودی به آن عمل کرد را دیدند. دیگر که شأنی برای مجلس باقی نمی ماند. باید رفتار یک فرد را از مجلس و نمایندگان جدا کنید. می گویند مجلس در رأس امور است، آیا این شایسته در رأس امور بودن است؟ این شیوه مجلس را سبک می نماید.

عثمانی در سرانجام گفت: این رفتارها تا جایی ادامه دارد که مقابل سخنرانی رئیس مجلس می ایستاد.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر گفت: این تذکر به جا است. من هم به آقای مقصودی گفتم که باید به عنوان مخالف حرف می زدید، اما سخنرانی من به این موضوع ربطی نداشت.

لاریجانی همچنین پس از فریادهای مقصودی که اظهارات عثمانی را توهین آمیز می خواند مجدداً گفت: ایراد اقای عثمانی وارد بود. شما باید به عنوان مخالف حرف می زدید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عثمانی: رفتار نماینده سبزوار شأن مجلس را زیر سوال برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عثمانی: رفتار نماینده سبزوار شأن مجلس را زیر سوال برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید