می توانست کیمیا گردد

به گزارش عینک گوچی، خبر خیلی زود پیچید.این که کیمیا علیزاده مهاجرت نموده و دیگر قصد ماندن ندارد. حالا هم شخم زدن اتفاق هایی که آن موقع افتاد دردی را دوا نمی کند.

می توانست کیمیا گردد

به گزارش عینک گوچی به نقل از روزنامه عینک گوچی ، هر چه بود کسانی که زیر گوش کیمیا خواندند تا مهاجرت کند و برود حالا هیچ حرفی برای گفتن ندارند. کیمیا رفته بود تا راحت تر زندگی کند،تا راحت تر سهمیه المپیک بگیرد و راحت تر روی شیاب چانگ پا بزند. زندگی شخصی اش به خودش مربوط است اما راهی که برای دریافت سهمیه انتخاب کرد بدترین و سخت ترین راه بود. شاید اگر حالا در ایران بود سهمیه در جیبش بود و یکی از مسافران توکیو. در هر صورت نشد. او در مسابقات انتخابی المپیک در صوفیه در وزن منهای 57 کیلوگرم شرکت کرد و در دور نیمه نهایی با شکست مقابل حریف یونانی همه رویاهایی که در این یکی دو سال بافته بود برایش پنبه شد. کیمیا حالا در المپیک حضور نخواهد داشت. او باید 4 سال دیگر صبر کند تا شاید بتواند با حضور در انتخابی های پیش رو حضور در پاریس را تجربه کند. کیمیا می توانست در ورزش ایران کیمیا گردد اما تصمیمی گرفت که ...

نه فقط کیمیا که راحله آسمانی دیگر تکواندوکار ایرانی که پیش از کیمیا پناهنده شده بود هم در این رقابت ها توفیقی به دست نیاورد.

جهت باز است و راه هموار. دختران ایران راهی المپیک خواهند شد. این قطار حالا در حرکت است و به حرکت خودش ادامه می دهد. تصمیم با خود ورزشکاران است که سوار بر این قطار به جهت ادامه بدهند یا در میانه راه خودشان را به بیرون پرتاب نمایند. این جهت ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "می توانست کیمیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانست کیمیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید