پلنگ جوجه یک پرنده در حال انقراض را دزدید!

به گزارش عینک گوچی، دوربین تعبیه شده در مقابل لانه یک جفت نوک شاخ زمینی جنوبی تعیین کرد که یک پلنگ با ورود به لانه اقدام به دزدیدن جوجه این پرندگان می نماید.

پلنگ جوجه یک پرنده در حال انقراض را دزدید!

به گزارش عینک گوچی، کایل مارک میدلتون که اقدام به نصب دوربین نموده بود متوجه شد که پلنگ گستاخی که یک بچه پرنده را از لانه نوک شاخ می دزدد.

کایل در 22 سال گذشته در حال تحقیق و حفاظت از گونه های پرندگان بوده است. بخشی از کوشش های حفاظتی شامل نصب لانه های مصنوعی برای تسهیل پرورش در منطقه های است که دیگر لانه های طبیعی وجود ندارد.

وی می گوید: ما در طول آنالیز های معمول لانه خود برای نظارت بر پرورش و شرایط لانه متوجه این اتفاق ناگوار شدیم. پلنگ در واقع پیروز شده بود جوجه نوک شاخ را از لانه بیرون بیاورد و آغاز به بازرسی آن نموده بود.

هنگام تماشای فیلم بسیار ناراحت شدیم که این رخ داده است، از دست دادن جوجه ضربه بزرگی برای این پرندگان در معرض انقراض است. در عین حال، خوب است که مقصر را گرفتیم.

خوشبختانه این دوربین در زمان مناسب روشن شد و واقعاً به درک ما از این پرندگان و شکارچیان طبیعی که آن ها با آن ها روبرو هستند یاری می نماید. به ندرت می توان رویداد های شکار را در دوربین ما گرفت. این اتفاق دلخراش است.

نوک شاخ زمینی جنوبی بزرگترین گونه نوک شاخ در سراسر دنیا است. می توان آن را در منطقه ها جنوبی آفریقا، از کنیا تا آفریقای جنوبی یافت. در داخل این منطقه ها، آن ها هم در جنگل ها و هم در ساوان ها ساکن هستند.

نوک شاخ زمینی جنوبی گوشتخوار است و بیشتر بر روی زمین شکار می نماید، جایی که بیشتر غذای خود را پیدا می نمایند. این غذا از حشرات گرفته تا حیوانات کوچک را شامل می گردد. این پرندگان گونه ای با عمر طولانی هستند که طول عمر آن ها بین 50 تا 60 سال و در اسارت تا 70 سال است.

منبع: فرارو

به "پلنگ جوجه یک پرنده در حال انقراض را دزدید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلنگ جوجه یک پرنده در حال انقراض را دزدید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید