چمدانی هوشمند با تحولی چشمگیر در طراحی و قابلیت های آن

به گزارش عینک گوچی، با چمدان هوشمندی که تبدیل به سبک تازهی از حمل و نقل شده است، آشنا شوید

یک چمدان تازه می خواهد با اضافه کردن امکان حرکت به سبک Segway ها ، پایانی برای استرس کشیدن یک کیف از میان یک فرودگاه یا ایستگاه قطار باشد . شرکت نوپای Olive Robotics که مرکز آن در ایران واقع شده است ، پیروز به ساخت نمونه اولیه ای از یک چمدان هوشمند به نام Olive شده است که توانایی اتصال به گوشی های هوشمند ، شارژ به وسیله درگاه USB و حمل و انتقال شما به سمت گیت را دارد .

چمدانی هوشمند با تحولی چشمگیر در طراحی و قابلیت های آن

چمدان می تواند به وسیله WiFi یا Bluetooth به گوشی شما متصل گردد و از راه دور شما را در هنگام راه رفتن دنبال کند . اگر شما بعد از Check In یا تحویل بار فراموش نموده باشید که آن را قفل کنید و یا از شما جدا باشد خودش به صورت اتوماتیک قفل می گردد . سنسور های داخلی آن می توانند موانع را تشخیص دهند و از برخورد با آنها جلوگیری به عمل آورد ، بعلاوه الگوریتم اسکلتی ردیابی آن می تواند حرکت انسانها را در مقابلش به خوبی شناسایی و صاحبش را در طول جهت دنبال کند . قفل Olive با استفاده از تکنولوژی NFC و تنها با اشاره گوشی موبایل شما باز می گردد و دیگر احتیاجی به حفظ کردن رمز و حمل کلید نیست .

اما چشمگیر ترین بخش Olive تعبیه دو جای پا در قسمت پایه آن است که آن را تبدیل به یک وسیله حمل و نقل نموده است و شما می توانید با ایستادن در این قسمت به سمت مقصد حرکت کنید . Olive اخیرا پیروز به کسب جایزه برترین پروژه نوپا از آلمان شده است اما تاریخ انتشار آن هنوز در هاله ای از ابهام قزار دارد و قبل از توسعه و ساخت احتیاج به جذب سرمایه بیشتری دارد.

منبع : www.sbtv.co.uk

منبع: الی گشت

به "چمدانی هوشمند با تحولی چشمگیر در طراحی و قابلیت های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمدانی هوشمند با تحولی چشمگیر در طراحی و قابلیت های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید