کادر کی روش در کلمبیا: کروز، یک فیزیوتراپ و یک بدنساز

به گزارش عینک گوچی، کی روش با یک بدنساز و یک دستیار فنی راهی کلمبیا خواهد شد.دستیار فنی احتمالا اوسیانو کروز خواهد بود اما با این حال کی روش در آخرین مذاکراتش بر حضور یک فیزیوتراپ و یک مدیر پشتیبانی و لجستیک تاکید نموده.

کادر کی روش در کلمبیا: کروز، یک فیزیوتراپ و یک بدنساز

تعداد دستیارهای کی روش، نصف پکرمن

فعالیت کارلوس کی روش در ایران با صدمین راهنمایی تیم ملی به انتها رسید و او بعد از شکست مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ایران را به مقصد پرتغال و سپس کلمبیا ترک کرد. گویا کی روش تصمیم نهایی خود را گرفته و کلمبیا را به عنوان تیم جدید خود انتخاب نموده. تیمی قدرتمند با بازیکنانی نامدار که چندی دیگر باید در کوپا آمریکا شرکت کند و در مرحله گروهی مقابل آرژانتین، پاراگوئه و قطر به میدان برود.

البته از مدت ها قبل بحث حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا شنیده شده و حتی اخباری شنیده ایم درباره اینکه طرفین به توافق نهایی نیز رسیده اند. فقط مانده امضای قرارداد و مراسم معارفه که گویا قرار است روز پنج شنبه در بوگوتا برگزار گردد. این خبر را رسانه های کلمبیا منتشر نموده و با اطمینان از حضور کی روش در این کشور نوشته اند. -

فدراسیون فوتبال کلمبیا قرار نیست همانند دوران خوزه پکرمن (سرمربی آرژانتینی و سابق کلمبیا) رفتار کند. به عنوان مثال تعداد دستیاران کی روش کاهش پیدا می نماید و آنها باید عمدتا مربیان بومی باشند. با این حال کی روش در مذاکره خود با فدراسیون فوتبال کلمبیا تاکید نموده است که او شخصا برخی از مربیان را با خودش به کلمبیا می آورد تا کادر فنی اش را تشکیل بدهند.

کی روش با یک مربی بدنساز و یک دستیار فنی راهی کلمبیا خواهد شد. دستیار فنی احتمالا اوسیانو کروز خواهد بود اما با این حال کی روش در آخرین مذاکراتش بر حضور یک فیزیوتراپ و یک مدیر پشتیبانی و لجستیک تاکید نموده است. خوزه پکرمن در زمان حضورش روی نیمکت کلمبیا 8 دستیار داشت ولی کی روش به خواست فدراسیون فوتبال، قرار است به همراه 4 مربی راهی کلمبیا گردد و کار جدید خود را شروع کند.

2

منبع: ایران ورزشی

به "کادر کی روش در کلمبیا: کروز، یک فیزیوتراپ و یک بدنساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر کی روش در کلمبیا: کروز، یک فیزیوتراپ و یک بدنساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید