گابل دن استیوسن برای انجام مبارزه با زارع 50 هزار دلار درخواست کرد

به گزارش عینک گوچی به نقل از خبرورزشی دارنده مدال طلای المپیک توکیو، از حامی اقتصادی مسابقه تیم های کشتی ایران و آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع درخواست 50 هزار دلار کرد.

گابل دن استیوسن برای انجام مبارزه با زارع 50 هزار دلار درخواست کرد

گابل دن استیوسن نابغه 21 ساله سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا در نخستین حضور خود در رقابت های المپیک توکیو با شکست چهره های مطرحی همانند طاها آکگل ترک و گنوپتریاشویلی گرج به مدال طلای المپیک رسید.

وی پس از المپیک، در رقابت های قهرمانی دنیا غایب بود و پس از قرارداد با سازمان آمریکایی WWE، از خداحافظی زودهنگام خود با رشته کشتی اطلاع داد.

در حاشیه برگزاری رقابت های دنیای نروژ که با درخشش امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن کشتی ایران و کسب مدال طلای این رقابت ها همراه بود، روسای فدراسیون کشتی ایران و آمریکا برای برگزاری رقابت تیمی محبت آمیز در استان تگزاس آمریکا که قرار است اواخر بهمن امسال برگزار گردد به توافق رسیدند.

پس از این اتفاق، گابل دن استیوسن از تصمیم خود برای بازگشت به کشتی اطلاع داد و برای امیرحسین زارع کری خواند و نوشت: به ایران بگویید امیرحسین زارع را به آمریکا بفرستد. موضوعی که با استقبال زارع روبرو شد و وی نیز بیان کرد مشتاق رویارویی با استیوسن است.

اما این کشتی گیر آمریکایی ساعتی پیش درخواست عجیبی را برای حضور در تیم آمریکا برای ملاقات محبت آمیز با ایران بیان کرد.

وی با قراردادن تصویر خود و امیرحسین زارع، از اسپانسر برگزار کننده این ملاقات 50 هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در ملاقات ایران و آمریکا به میدان برود.

منبع: خبرکانادا

به "گابل دن استیوسن برای انجام مبارزه با زارع 50 هزار دلار درخواست کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گابل دن استیوسن برای انجام مبارزه با زارع 50 هزار دلار درخواست کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید