شهر مجازی: این شجاع خستگی ناپذیر

به گزارش عینک گوچی، اینجا هر روز می توانید توییت ها و پست های ورزشی کاربران شبکه های اجتماعی را بخوانید.

شهر مجازی: این شجاع خستگی ناپذیر

NM7:

نویمایر گفته من تو ایران یک ستاره بودم. این طور که نویمایر حساب نموده از این به بعد میتونیم سید صالحی رو به عنوان یک اسطوره تعصب بشناسیم.

مهتی خان:

فوتبال واقعا چیز عجیبیه. فکر کن اگه اهلش نباشی از افسردگی و خشکی دِق می کنی می میری. اگه فوتبالی هم باشی از هیجان ممکنه سکته کنی بمیری.

علیرضا:

می گن بازی امروز استقلال - تراکتور به عنوان دربی امروز تو ژاپن پخش مستقیم داره.

Imsinun:

سید متخصص گلای مهمه، گلایی که دل طرفدارو قرص می کنه که هنوز امید هست. مرسی که هستی سید.

سناتور بگ ول:

اگه روزی به ناحق شکست خوردید و روزای بدی اومد سراغتون سعی کنید مثل استقلال باشید که حتی از جنازتون هم بترسن.

مهدی امیرپور:

موفقیتِ جدید برای زنی که حالا افتخار ورزش ماست. گلاره ناظمی در مسابقات فوتسال جام ملت های زنان اروپا، داور بازی نیمه نهایی بین اسپانیا-روسیه شده. زریفتحی یاری داور او در این تجربه بزرگ خواهد بود.

Ноssеıи:

مهدی شیری و مهدی شریفی یچیزی تو مایه های فریبرز عرب نیا و ابوالفضل پورعرب هستن.

-عادل فردوسی پور

مهاجر:

در حال حاضر شجاع خلیل زاده بهترین دفاع لیگه، پارسال در حد سید جلال خوب بود اما سال جاری قشنگ تا دقیقه 90 یه ذره خستگی تو وجودش نیس.

احسان چراغی:

اون دوستان عزیزی که گل اول ژاپن به تیم ملی رو نتیجه عصبانیت و خشونت تزریق شده به بازیکنان از طرف کی روش می دونستند احیاناً نظری درباره این همه خشونت و عصبانیت بازیکنان پرسپولیس ندارند؟

شکور:

خودت رو وطن پرست و طرفدار تیم ملی می دونی و مدام دنبال رسوندن برانکو به تیم ملی هستی؟؟ سرمربیگری برانکو در تیم ملی یعنی شروع فاجعه، اختلاف بیشتر، و عقب گرد.

بردیوف:

یه زمانی لیگ روسیه رسم شده بود هر دو تیم به داور پول می دادن تا از جایی خط نگیره و بی طرف داوری کنه. آفرین داریم به همون سطح می رسیم.

لگولاس:

بیرانوند چه تیم ملی چه پرسپولیس توپ چه خطرناک باشه چه نباشه چه بخوره به تیر چه بره طبقه دوم استادیوم در هر صورت میاد اون جلو سر همه داد می زنه. آروم باش مرد چته خو.

Milad Nbv:

اگه بودیمیر موقعیت قیچی برگردون هم داشته باشه باز با پشت پا پاس میده!

چهارم شخص مجهول:

دلیل مخالفت یه سری از عزیزان با استفاده از VAR تو لیگ برتر به طور کامل نمایان شد!

عرفانیون:

امروز سپیدرود بیانیه داد که کریمی 4 میلیارد برای سپیدرود خرج نموده، البته ما که می دونستیم برای همین بعد هر باخت حتی بعد باخت 5 گلِ مقابل استقلال تشویقت کردیم، چون می دونیم که چه فشاری روته می دونیم که می تونستی درخواست ما رو قبول نکنی که اگه قبول نمی کردی معلوم نبود چه بلایی سرمون می اومد، خیلی مردی همین.

Amichak:

از سالم ترین تفریحات ایرانی ها می شه به این اشاره نمود که وقتی تو مترو می گن ایستگاه بعد استادیوم آزادی همه می گن شیییره و هارهار می خندن.

ایلیا بهزاد اول:

با بازی هایی که از سایپا و ذوب آهن دیدم ، اگر بخوایم منطقی نگاه کنیم واقعا حذف هر چهار نماینده ایران تا قبل از مرحله حذفی دور از انتظار نیست.

2

منبع: ایران ورزشی

به "شهر مجازی: این شجاع خستگی ناپذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر مجازی: این شجاع خستگی ناپذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید