محمد انصاری: فرقی نمی کند در فینال با نماینده ژاپن بازی کنیم یا کره، تمام بازیکنان به هرنحوی به تیم یاری می نمایند

به گزارش عینک گوچی، محمد انصاری, مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای مان فرقی نمی کند در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نماینده کدام کشور بازی کنیم و فقط امیدواریم که بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

محمد انصاری: فرقی نمی کند در فینال با نماینده ژاپن بازی کنیم یا کره، تمام بازیکنان به هرنحوی به تیم یاری می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی عینک گوچی, محمد انصاری بعد از صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر توانستیم در این بازی (دیدار مقابل السد) نتیجه لازم را بگیریم و بتوانیم طرفداران مان را خوشحال کنیم.

وی درباره بازی کردن شجاع خلیل زاده در پست دفاع راست بیان کرد: فکر می کنم شجاع کنار سیدجلال (حسینی) در این بازی هم بسیار خوب کار کرد، اما باید قبول کنیم که کمبود بازیکن داریم. در بازی قبل سیامک نعمتی در این پست به میدان رفت و در این بازی هم شجاع. هر کسی که بتواند به هر نحوی به تیم یاری می نماید. برانکو: آمار یک مسئله فرضی و نسبی است، ما لیاقت رسیدن به فینال را داشتیم

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا تمایل دارد در فینال با نماینده ژاپن بازی نمایند یا کره جنوبی, توضیح داد: برای ما فرقی نمی نماید و فقط امیدواریم که بتوانیم قهرمان آسیا بشویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد انصاری: فرقی نمی کند در فینال با نماینده ژاپن بازی کنیم یا کره، تمام بازیکنان به هرنحوی به تیم یاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد انصاری: فرقی نمی کند در فینال با نماینده ژاپن بازی کنیم یا کره، تمام بازیکنان به هرنحوی به تیم یاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید