آبکناری: حق بسکتبال بیش از یک سالن آزادی است

به گزارش عینک گوچی، سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: اینکه تنها یک سالن در تهران داریم خوب نیست و حق بسکتبال بیش از این ها است.

آبکناری: حق بسکتبال بیش از یک سالن آزادی است

به گزارش عینک گوچی، البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران پس از پیروزی 82 - 70 شاگردانش مقابل تیم نیروی زمینی، در جمع عینک گوچی گفت: بازی سختی بود، مخصوصا برای ما که باخت بدی را در ملاقات قبلی خود مقابل شهرداری بندرعباس تجربه نموده بودیم.

او اضافه نمود: در آغاز بازی کمی تمرکز نداشتیم و تحت فشار بودیم چون تیم جوانی داریم، اما از کوارتر سوم بهتر شدیم و تا انتها کواتر چهارم هم با آرامش بازی کردیم.

او در خصوص حضور پر شور طرفداران تیم شهرداری گرگان برای ملاقات برابر مهرام در سالن آزادی نیز گفت: همه می دانند گرگان بهترین طرفدارها را دارد و برای یک تیم موهبت بزرگی است که طرفدار داشته باشد.

سرمربی تیم اکسون تهران درباره عدم تحویل سالن افراسیابی به فدراسیون بسکتبال هم گفت: همه در این مورد نظرات خود را گفته اند و واقعا خیلی بد است در شهری مثل تهران که پایتخت یک کشور است، فقط یک سالن داریم که مسابقات بانوان، آقایان، اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی را اینجا (سالن آزادی) برگزار میکنیم. حق بسکتبال بیش از این ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آبکناری: حق بسکتبال بیش از یک سالن آزادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبکناری: حق بسکتبال بیش از یک سالن آزادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید