ایران تهدیدی در خاورمیانه است

به گزارش عینک گوچی، گزینه رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا برای وزارت دفاع، با متهم کردن تهران به ثبات زدایی در منطقه غرب آسیا، مدعی شد ایران نیروهای آمریکایی و متحدان آن در منطقه را تهدید می نماید.

ایران تهدیدی در خاورمیانه است

به گزارش عینک گوچی به نقل از فارس، مقام های دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن هنوز روی کار نیامده، لفاظی ها و اتهام زنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران را آغاز نموده اند.

لوید آستین ژنرال بازنشسته آمریکایی و گزینه بایدن برای وزارت دفاع این کشور، بامداد امروز (چهارشنبه به وقت تهران) مدعی شد ایران تهدیدی برای متحدان آمریکا در منطقه غرب آسیا و نیروهای مستقر این کشور در منطقه است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، آستین طی اظهاراتی در جلسه آنالیز صلاحیت خود برای ریاست پنتاگون در کمیته خدمات مسلح مجلس سنا، ادعا کرد: ایران همچنان یک عنصر ثبات زدا در منطقه است... این [کشور] تهدیدی برای شرکای ما در منطقه و آن دسته از نیروهایی است که در منطقه مستقر نموده ایم.

وی در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: اگر ایران روزی به توانمندی اتمی برسد، مقابله کردن با بیشتر مشکلاتی که با آن در منطقه روبرو هستیم، به دلیل این مسئله دشوارتر خواهد شد.

گزینه وزارت دفاع آمریکا در دولت بایدن، با هشدار درباره اینکه کشورش هم در داخل و هم در خارج با گستره ای از دشمنان روبرو است، گفت که وظیفه ارتش ایالات متحده است که بر این خطرات غلبه کند.

به نوشته وبگاه صدای آمریکا آستین در این جلسه که بجای یونیفورم نظامی، کت وشلوار ساده ای پوشیده بود، مهمترین و بزرگترین چالش کنونی آمریکا را همه گیری گسترده ویروس کووید19 در این کشور معرفی نموده و گفت: این [همه گیری] بیش از 400 هزار شهروند آمریکایی را کشته است. این میزان تلفات، باورنکردنی است. ما باید هر کاری که می توانیم برای شکستن چرخه انتقال این ویروس و تغییر دادن اوضاع انجام دهیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "ایران تهدیدی در خاورمیانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران تهدیدی در خاورمیانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید