برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از 15 تا 24 اسفند

به گزارش عینک گوچی، خبرنگاران آنلاین:مشاور شهردار و سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت وگو اطلاع داد.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از 15 تا 24 اسفند

فاطمه راکعی در گفت وگو با شهرنوشت، ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان شرکت در نمایشگاه از ابتدا بهمن ماه شروع شد. در دوره های گذشته حدود 30 درصد از غرفه ها به مراکز کوثر اختصاص می یافت، این بار اما کوشش می کنیم سهم کوثرها را افزایش دهیم تا حضور چشمگیرتری در کنار برندهای مطرح داخلی داشته باشند.

راکعی با اشاره به این که بخش عمده نمایشگاه به عرضه پوشاک، کیف و کفش اختصاص دارد، عنوان نمود: این محصولات در سالن های گلستان، تهران، پردیس و مهتاب ارائه می شوند و سایر محصولات همچون صنایع دستی، احتیاجمندی های شب عید و مواد خوراکی در چادرهای محوطه بیرونی و طبقه زیرین نمایشگاه به فروش می رسند.

مشاور شهردار تهران تاکید نمود: یکی از ویژگی های نمایشگاه زنان و فراوری ملی حضور برندهای مطرح کشور است که محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می نمایند. این روند سال جاری نیز ادامه دارد تا شهروندان در آستانه سال نو کالاهای مورد احتیاج را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

راکعی در سرانجام گفت: نمایشگاه زنان و فراوری ملی یکی از شناخته ترین نمایشگاه ها در حوزه پوشاک است به طوری که اسفندماه سال گذشته حدود 110 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. امیدواریم سال جاری نیز شاهد حضور گسترده شهروندان باشیم.

چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از 15 تا 24 اسفند از ساعت 10 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت وگو برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از 15 تا 24 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و فراوری ملی از 15 تا 24 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید