همایشها و نمایشگاه ها

با حضور معاون رییس جمهور و سه وزیر دولت؛ کوشش برای ارتقای شرایط پاویون ایران در اکسپو 2020 کلید خورد

با امضای توافق نامه ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سه وزیر دولت، ارتقای شرایط پاویون کشورمان در اکسپو 2020 دبی کلید خورد.

30 فروردین 1401

دگرگونی ها و پایداری های جامعه ایران: امیدها و بیم ها

به گزارش خبرنگاران، مسأله این همایش این است که جامعه ایران سده گذشته را حین بسی دگرگونی ها گذراند که طی توسعه تنوع، دامنه و ابعاد به سده کنونی رسیدند. نفس دگرگونی اجتماعی اجتنا ب ناپذیر و گاه موجب تداوم یا تکامل جامعه است، که می تواند بر حسب شتاب دگرگونی...

29 بهمن 1400

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

تهران (پانا) - بازار خودرو منتظر نتایج نهایی مذاکرات است. همین مساله باعث توقف خرید و فروش خودروهای ایرانی شده اما در مقابل تقاضا برای خرید خودروهای خارجی رونق گرفته است. آیا خودرو در هفته سوم گران می گردد؟

1 بهمن 1400

گل محمدی: خیلی راحت گل خوردیم و از موقعیت های مان استفاده نکردیم، اشتباهات داوری برای ما خیلی زیاد شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تساوی تیمش مقابل طرفدار ابراز تأسف و از اشتباهات علیه سرخپوشان گلایه کرد.

24 دی 1400

اعلام زمان کنفرانس خبری گل محمدی و معین شدن رنگ پیراهن پرسپولیس

زمان نشست خبری یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران پیش از مصاف با الهلال عربستان تعیین شد.

9 آذر 1400

کیانوش جهانپور برکنار شد

با حکم وزیر بهداشت، محمد هاشمی به اسم سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد.

18 شهریور 1400

معرفی مراکز خرید وان ترکیه

آشنایی با برترین مراکز خرید وان ترکیهشهر وان یکی از شهرهای گردشگرپذیر شرق ترکیه است که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری می باشد اما نکته ای که باعث محبوبیت بیشتر این شهر بین گردشگران به خصوص ایرانیان شده است، وجود مراکز خرید بی نظیر آن می باشد. از...

4 مرداد 1400

دلار پرواز کرد، یورو پایین آمد

خبرنگاران : شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد، در معاملات امروز با 0.45 درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح 90.028 واحد بسته شد.

29 خرداد 1400

سازمان ملل: تعویق نشست استانبول فرصتی برای مذاکرات دوحه است

درحالیکه نشست استانبول به دلیل مخالفت طالبان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده، سازمان ملل تاکید نمود که این وقفه فرصتی است تا در مذاکرات قطر پیشرفت صورت گیرد.

30 اردیبهشت 1400

شوک بازار خودرو از کجا آب می خورد؟

خبرنگاران/خوزستان رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز گفت: اعلام شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو مسلما باعث افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می شد که تا به امروز بر اساس این سخنان، افزایش 5 تا 10 میلیون تومانی در خودروهای ایرانی در بازار به...

16 اردیبهشت 1400

برای ساخت فیلم مامان جنگیدم

تهران (پانا) - آرش انیسی در نشست فیلم مامان بیان کرد که اولین تجربه سینمایی ام این فیلم نامه بود که تصمیم گرفتم برای ساخت آن بجنگم.

24 اسفند 1399

موجی از کتاب خوانی در کشور ایجاد شده است

به گزارش خبرنگاران ، سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در گفت و گو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب تهران به صورت مجازی و در بستر وب گفت: یکی از نمایشگاه های پیروز...

23 اسفند 1399

سهیل مهدی: مطرح کردن برخی صحبت ها دور از مسلمانی است

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما فقط از خداوند می ترسیم و مطرح کردن برخی از صحبت های دور از مسلمانی است.

12 اسفند 1399

آزمون و خطای تئاتر در شرایط کرونایی

محمدهادی عطایی از اجرای نمایش فریاد خاموش در بخش دانشجویی جشنواره تئاتر مقاومت اطلاع داد و بیان کرد بحران کرونا باعث شده اهالی تئاتر در یک آزمون و خطا به سر ببرند.

18 دی 1399

صندلی استاندارد مدل چهارپایه

رپرتاژ آگهی - همان طور که در مقاله های پیشن عنوان شد ، صندلی استاندارد به پنج دسته ؛ صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی ، صندلی کنفرانس ، صندلی انتظار و صندلی چهارپایه تقسیم می شوند که هر یک از این نوع صندلی ها خود نیز دارای مدل ها و طرح های مختلفی می باشد که...

1 دی 1399

ثبت نام مجدد از جاماندگان مسکن ملی

به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی در حاشیه سفر یک روزه به شمال استان اصفهان در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد طرح اقدام ملی مسکن گفت: در ثبت نامی که صورت گرفت، حدود 436 هزار نفر واجد شرایط داشتیم که تا به امروز، همه این افراد تعیین...

23 آذر 1399

پیش بینی شرایط بازار خودرو پس از کاهش قیمت دلار

به گزارش خبرنگاران، ریزش سه هزار تومانی قیمت دلار در بازار دیروز شرایط ویژه ای را در بازارهای موازی مانند خودرو ایجاد کرد و کمتر کسی دست به خرید خودرو در بازار زد اما آنچه اهمیت داشت این بود که خودروها با تغییرات بسیار بالای قیمت در فضای مجازی فایل شد.

17 آذر 1399

کومان: ال کلاسیکو با زمان بازی من فرقی نکرده

ال کلاسیکوی رفت فصل 2021-2020 لالیگای اسپانیا اولین ال کلاسیکوی رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا خواهد بود.

6 آذر 1399

خبرنگاران قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی اقدام ملی در خوزستان منعقد شد

اهواز- خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در خوزستان منعقد شد.

30 آبان 1399

کونته: حالا تیمی پخته تر و مجهزتر داریم، سانچس می تواند در ترکیب اصلی باشد

سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید تیمی به مراتب بهتر نسبت به فصل گذشته دارد و از احتمال حضور الکسیس سانچس در ترکیب اصلی تیمش خبر داد.

28 آبان 1399
تعداد: (63)