بومی سازی قطعه ای راهبردی و الکترونیکی در توسعه خودروهای هیبریدی

به گزارش عینک گوچی، یک شرکت دانش بنیان مبدل های کاهنده ایزوله ولتاژ بالا را که در تجهیزات برقی و جریان مستقیم کاربرد دارد، ایران ساخت نموده است.

بومی سازی قطعه ای راهبردی و الکترونیکی در توسعه خودروهای هیبریدی

به گزارش گروه علم و پیشرفت عینک گوچی به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجتبی رحیم زاده مدیرعامل شرکت اروم الکترونیک کلان شهر از اهمیت مبدل های ولتاژ مستقیم در توسعه محصولات پیشرفته ای چون خودروهای هیبریدی گفت و ادامه داد: مبدل های جریان مستقیم به جریان مستقیم، مخصوص خودروهای هیبریدی مهم ترین محصول دانش بنیان فراوری شده ای است که تا کنون در بازار ایران وجود نداشت، بنابراین برای برطرف این احتیاج فناورانه، متخصصان این شرکت دانش بنیان مبدل کاهنده ایزوله ولتاژ بالا را طراحی و فراوری کردند.

یاری به صنایع فراوریکننده تجهیزات الکتریکی

حوزه کاربری این محصول دانش بنیان در زمینه برق و الکترونیک است که در ژنراتورها، خودروهای هیبریدی و دیگر تجهیزات مبتنی بر جریان مستقیم کاربرد دارد.

نمونه خارجی این محصول در حالی بدون پشتیبانی و از مبادی غیر رسمی عرضه می گردد که نمونه ایران ساخت با قیمت پایین وخدمات پس از فروش محصول و طراحی که طبق سفارش مشتری انجام گرفته است محصول ایرانی نسبت به مدل و نمونه خارجی خود خیلی مقرون به صرفه تر است.

شرکت اروم الکترونیک کلان در جهت اشتغال زایی و بهره مندی از نوآوری های دانش آموختگان جوان در عرصه فراوری محصولات بومی، توانسته برای 4 نفر به صورت مستقیم و 3 نفر غیر مستقیم اشتغال زایی کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، صادرات محصولات بومی و دانش بنیان ایران ساخت را مستلزم حمایت ها از بازارسازی دانست و اضافه نمود: باید برای عرضه محصولات در عرصه های بین المللی برنامه ریزی صورت بگیرد و این امر در گرو حمایت دولت و بعلاوه تسهیل و تسریع در مراحل متفاوتی از جمله استاندارد سازی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بومی سازی قطعه ای راهبردی و الکترونیکی در توسعه خودروهای هیبریدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی قطعه ای راهبردی و الکترونیکی در توسعه خودروهای هیبریدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید