حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگاران: روسیه و ترکیه در جام باشگاه ها دنیا بسیار باصلابت حضور یافته اند

به گزارش عینک گوچی، قهرمان کشتی فرنگی ایران گفت: رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا از سطح بالایی برخوردار است و تیم های روسیه و ترکیه در این رقابت ها بسیار باصلابت حضور یافتند.

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگاران: روسیه و ترکیه در جام باشگاه ها دنیا بسیار باصلابت حضور یافته اند

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار عینک گوچی در اردبیل گفت: رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا از سطح بالایی برخوردار است و تیم های روسیه و ترکیه در این رقابت ها بسیار باصلابت حضور یافتند.

وی با اشاره به این که تیم های کشتی فرنگی روسیه و ترکیه با تمام عنوان دارانش در رقابت های کشتی فرنگی در اردبیل حضور یافتند اضافه کرد: این نشان می دهد که روسیه و ترکیه برای این دوره از مسابقات حساب ویژه ای باز نموده اند.

قهرمان کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا با اشاره به این که تیم کشتی فرنگی ترکیه قهرمان دنیا و المپیک خود را به اردبیل آورده است اضافه کرد: کشتی گیران ترکیه ای از آمادگی بالایی برخوردارند که برای حریفان نیز بسیار مشکل ایجاد نموده اند.

رنگرز بیان نمود: تیم کشتی فرنگی روسیه نیز با تمام ظرفیت خود در اردبیل حضور یافته و از جوانان و باتجربه های خود که در رقابت های مختلف مدال آور بوده اند در این رقابت ها حضور دارند.

وی توضیح داد: در حال حاضر رقابت تنگاتنگی بین تیم های ایرانی و کشورهای خارجی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم نتایج قابل قبولی برای کشورمان کسب کنیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوریم.

قهرمان کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا گفت: تیم های ایرانی با جوانان خود در رقابت های جام باشگاه های دنیا در اردبیل شرکت نموده اند که انتظار می رود این جوانان خوش بدرخشند.

وی اظهار کرد: رقابت های کشتی باشگاه های دنیا در اردبیل به لحاظی رقابت ناعادلانه است چرا که در این رقابت ها تیم های باشگاهی ایرانی با تیم های ملی خارجی روبه رو هستند که این امر کار را برای حریفان ایرانی سخت نموده است.

رنگرز از میزبانی شایسته اردبیل و مسئولان استان در رقابت های کشتی باشگاه های دنیا تشکر کرد و اضافه کرد: اردبیل با تماشاگران پرشورش ثابت نموده که شایستگی میزبانی مسابقات مهم ورزشی را دارد.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگاران: روسیه و ترکیه در جام باشگاه ها دنیا بسیار باصلابت حضور یافته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگاران: روسیه و ترکیه در جام باشگاه ها دنیا بسیار باصلابت حضور یافته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید