معرفی مراکز خرید وان ترکیه

به گزارش عینک گوچی، آشنایی با برترین مراکز خرید وان ترکیه

شهر وان یکی از شهرهای گردشگرپذیر شرق ترکیه است که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری می باشد اما نکته ای که باعث محبوبیت بیشتر این شهر بین گردشگران به خصوص ایرانیان شده است، وجود مراکز خرید بی نظیر آن می باشد. از آنجایی که شهر وان نزدیک ترین شهر مهم کشور ترکیه به ایران است، از پرطرفدارترین مقاصد ایرانیان به خصوص عاشقان خرید به شمار میرود. شهر وان تعداد بسیار زیادی مراکز خرید دارد که با توجه به جمعیت و مساحت این شهر، این تعدد مراکز خرید تعجب آور است زیرا بیشتر برندهای معروف در آنتالیا و استانبول و دیگر شهرهای مهم ترکیه، در این شهر هم دارای شعبه هستند.

معرفی مراکز خرید وان ترکیه

اگر هدف شما از سفر به ترکیه صرفا خرید باشد، شهر وان یکی از بهترین گزینه های موجود است چرا که علاوه بر قیمت بسیار مناسب اجناس در این شهر و نزدیک بودن آن به ایران، صرفه جویی در هزینه های سفرتان را هم در پی دارد. لذا اگر قصد سفر به شهر وان را دارید، شناخت بهترین مراکز خرید وان ترکیه یاری شایانی به راحت تر سفر کردن شما خواهد نمود. در این مقاله از مجله گردشگری عینک گوچی با ما همراه باشید تا با این مراکز بیشتر آَشنا شویم.

بازار قدیمی وان

بازرا قدیمی با مغازه های سنتی و رنگارنگش یکی از مجذوب نماینده ترین مکان ها برای گشت و گذار و خرید در وان می باشد. این بازار بین دو تقاطع خیابان جمهوریت و کاظم کارابکر واقع شده است و برخلاف ظاهر سنتی اش، مملو است از غرفه های تجاری مدرن و لوکس که انواع کالاهای آمریکایی و اروپای را می توان در اینجا تهیه کرد. برندهای معروفی همانند نایک، آدیداس، کوتون، ال سی واکی کی و… در این بازار شعبه دارند.

آدرس: Turkey, Van, Cumhuriyet Cad

مرکز تجاری وان Van AVM

یکی از عظیم ترین و مشهورترین مراکز خرید وان، مرکز تجاری وان Van AVM است. AVM مخفف کلمه Alis Veris Merkezik به معنای مرکز خرید و فروش به زبان ترکی استانبولی می باشد. این مرکز خرید که در سال 2015 افتتاح گشت، رتبه اول در بین تمام مراکز خرید این شهر را دارد. در این مجتمع تجاری شعب بیش از 90 برند معروف و شناخته شده وجود دارد. عاشقان خرید می توانند با هر سلیقه و علاقه ای در این مکان به خرید بپردازند و جالب تر اینکه در مرکز خرید Van AVM علاقه مندان می توانند به جست و جوی برند و کالاهای مورد نظر خود بپردازند.

در این مرکز خرید علاوه بر غرفه های تجاری، امکانات دیگری مانند رستوران و کافه ها، زمین بازی برای بچه ها، سالن های سینما و هایپر مارکت برای رفاه حال مشتریان فراهم شده است تا گردشگران تجربه به یاد ماندنی در این مرکز خرید داشته باشند. بعلاوه در مرکز خرید VAVM فعالیت های هنری و فرهنگی متنوعی در قالب کمپین و یا نمایشگاه ها برگزار می گردد که به محبوبیت این مرکز خرید افزوده است. در طبقه آخر این مجتمع، یک سینما هفت بعدی واقع شده است که گردشگران می توانند اوج هیجان را در آن تجربه نمایند و به روزترین فیلم های سینمای جهان و ترکیه را با کیفیتی باور نکردنی ببینند.

آدرس: Serhat Mahallesi, Cumhuriyet Bulvari No: 147 | Ipekyolu, Van 65100, Turkey

مرکز خرید آیدین پریهان Aydin Prihan

دومین مرکز خرید عظیم شهر وان ترکیه پاساژ آیدین پریهان است. این مجتمع تجاری مناسب افرادی است که در پی خرید با قیمت های ارزان هستند چرا که بهترین اجناس با کیفیت خوب و قیمت پایین در این پاساژ یافت می گردد. این مجموعه یکی از قدیمی ترین مراکز خرید شهر وان بوده و با این حال در رقابت با سایر مراکز خرید این شهر، از بهترین های نوع خودش می باشد. این مجتمع دارای کافی شاپ، فودکورت و سالن تئاتر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در کنار معروف ترین رستوران های این شهر واقع شده است لذا بعد از خریدتان می توانید لذت غذاهای اصیل ترکی را در نزدیکی پاساژ آیدین پریهان تجربه کنید.

آدرس: Turkey, Van, 65130 Van Merkez, Bahçıvan Mahallesi

مرکز خرید آتایوس سیلور Atayos Silver

این مرکز خرید همانند سایر مراکز خرید وان ترکیه مملو از برندهای معروف ترکی و اروپایی است، اما وجه تمایز آتایوس سیلور وجود شیرینی فروشی های معروف باطعم های فوق العاده است که می توانید مزه بی نظیر باقلوای ترکی را در اینجا تجربه کنید. بعلاوه سایر سوغات های خوشمزه مخصوص کشور ترکیه در این مرکز خرید نظر گردشگران را حسابی به خود جلب می نماید. آتایوس سیلور در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت است.

آدرس: Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No 12/C, 65130 İpekyolu/Van, Turkey

مرکز خرید Van Turkuaz Avm

یکی از مراکز خرید معروفی که در مرکز شهر وان در محله کاظم کارابکیر واقع شده است مرکز خرید تورکاواز وان است. تعداد زیادی از بهترین برندهای پوشاک ترکیه و جهان در این مرکز خرید سنتی یافت می گردد. از آنجایی که این مجموعه جزو مراکز خرید محلی این شهر محسوب می گردد لذا تعداد کمی از فروشندگان به زبان انگلیسی تسلط دارند و اکثرا به زبان ترکی صحبت می نمایند. اگر در پی خرید سوغات های سنتی ترکیه همانند لباس های محلی این کشور هستید این مرکز خرید یکی از بهترین گزینه های موجود است.

آدرس: Bahçıvan Mahallesi, Kazım Karabekir Caddesi, 65200 Merkez/İpekyolu/Van, Turkey.

زهرا بینازاده

  • جاذبه های گردشگری مارماریس ترکیه
  • معرفی مراکز خرید وان ترکیه
  • مستر کارت چیست؟

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی

به "معرفی مراکز خرید وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مراکز خرید وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید