خبرنگاران قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی اقدام ملی در خوزستان منعقد شد

به گزارش عینک گوچی، اهواز- خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در خوزستان منعقد شد.

خبرنگاران قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی اقدام ملی در خوزستان منعقد شد

رضا رضائی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی از طریق ویدیو کنفرانس با رییس جمهوری در جمع عینک گوچی اعلام نمود: متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان 28 هزار نفر هستند که از این تعداد تا به امروز 18 هزار نفر مدارک خود را بارگذاری کرده اند.

وی گفت: هم اکنون 6 هزار نفر از این متقاضیان احراز هویت شده و تعداد 2 هزار و 200 نفر آورده خود را به بانک ها به منظور آغاز عملیات اجرایی مسکن ملی پرداخت کرده اند.

رضایی با بیان اینکه زمین مورد نیاز ساخت 22 هزار واحد مسکونی در خوزستان تخصیص داده شده، ادامه داد:تا به امروز قرارداد ساخت برای پنج هزار واحد مسکونی منعقد و واگذار شده است.

وی افزود: تعداد 2 هزار واحد مسکونی در خوزستان به صورت مشارکتی، و 6 هزار واحد به شکل گروهی ساخته می شود که از این تعداد عملیات ساخت پنج هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه گام بعدی ساخت مسکن در خوزستان شامل هفت هزار واحد می شود، گفت: علاوه بر این زمین مورد نیاز برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران اختصاص یافته که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

رضایی همچنین به تعهدات استان خوزستان در قالب طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در آیینی که امروز با حضور رییس جمهوری و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد 2 هزار و 514 واحد مسکن مهر خوزستان به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: در آبادان 194 واحد، امیدیه 28 واحد، اهواز 176 واحد، باغملک 168 واحد، بندر امام 164 واحد، ماهشهر 955 واحد، بهبهان 78 واحد، خرمشهر 198 واحد، دزفول 162 واحد، سوسنگرد 114 واحد، شوش 73 واحد، شوشتر 171 واحد و مسجدسلیمان 36 واحد به متقاضیان واگذار شد.

بر اساس این گزارش، امروز در ارتباط ویدیو کنفراس که با حضور رییس جمهوری برگزار شد تعداد 40 هزار و 180 واحد مسکن مهر در 22 استان به متقاضیان واگذار شد و تعهدات هفت استان کشور در طرح مسکن مهر به اتمام رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی اقدام ملی در خوزستان منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قرارداد ساخت پنج هزار واحد مسکونی اقدام ملی در خوزستان منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید