خبرنگاران مربی ماشین سازی تبریز: بازی با ذوب آهن برای ما حساس است

به گزارش عینک گوچی، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازی تیمش با ذوب آهن حساس است و حکم شش امتیازی دارد که باید به این مهم دست یابیم.

خبرنگاران مربی ماشین سازی تبریز: بازی با ذوب آهن برای ما حساس است

به گزارش عینک گوچی، محمد نیک سیرت شامگاه روز آدینه در نشست خبری قبل از ملاقات تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر افزود: ملاقات فردا تقابل تیم های پایین جدول لیگ برتر فوتبال است و از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

وی توضیح داد: کادر فنی تیم به خصوص سرمربی بدون توجه به جدول و شرایط تیم ها، بازیکنان را از نظر بدنی و روانی برای بازی ها آماده می نمایند.

وی با بیان اینکه تیم ما بر روی برنامه های فنی و تاکتیکی سرمربی تمرکز دارد، گفت: کوشش ما بر این است که در مقابل ذوب آهن بازی خوبی ارایه کنیم.

مربی تیمش ماشین سازی تبریز به مصدومان و محرومان تیمش اشاره و افزود: 2 و سه بازیکن مصدوم داریم و دلیل آن نبود بدنسازی مناسب از اوایل فصل تا کنون است.

نیک سیرت گفت: مجتبی حسینی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن بازیکن خوبی بود و اکنون مربی با دانش و خوش اخلاقی است که امیدوارم پیروز باشد.

ملاقات تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر عصر فردا شنبه در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مربی ماشین سازی تبریز: بازی با ذوب آهن برای ما حساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی ماشین سازی تبریز: بازی با ذوب آهن برای ما حساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید