سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: باید نگاه فنی به عنوان کسب شده در قهرمانی آسیا داشت

به گزارش عینک گوچی، اکرم قهرمانی سه عامل را در کسب عنوان نهمی رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا موثر دانست.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: باید نگاه فنی به عنوان کسب شده در قهرمانی آسیا داشت

اکرم قهرمانی در گفت وگو با عینک گوچی، درباره نتایج کسب شده ملی پوشان در رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا، بیان کرد: در سال های گذشته تیم ایران در گروه نسبتا راحت تری قرار داشت، اما امسال با تیم هایی مانند چین تایپه و تایلند که از تیم های خوب آسیا هستند هم گروه بود و به همین دلیل گروه سختی بود، هم چنین متاسفانه امسال سه تن از بازیکنان کلیدی تیم ملی را در اختیار نداشتیم و این دو عامل بر روی عملکرد تیم و بازیکنان تاثیر داشت.

او در ادامه افزود: کسب عنوان نهمی تیم ملی از بین عنوان های 9 تا 14 خیلی مطلوب تر از رده های پایین تر است. امیدوارم در سال های آینده تیم ایران عملکرد بهتری داشته باشد و من آینده روشنی را برای تیم ملی پیش بینی می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان در ادامه افزود: زمان کمی در اختیار داشتیم، اما چاره ای نبود چرا که بازیکنان درگیر جام باشگاه های آسیا بودند. بلافاصله و 10 روز پس از بازگشت ملی پوشان از جام باشگاه های آسیا اردوی تیم ملی تشکیل شد و با وجود این که امتحانات سرانجام ترم بازیکنان بود، اما در اردو حاضر شدند و تمرینات را پیگیری کردند.

او درباره رقابت های انتخابی قهرمان جهان نیز که کم تر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، گفت : برای حضور در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان آماده هستیم و باید نظر داورزنی و فدراسیون را برای حضور در این رقابت ها دید.

قهرمانی در سرانجام بیان کرد: درباره نزولِ مقامِ تیم ملی از عنوان هشتمی به نهمی در آسیا نظرات بسیاری داده می شود، اما باید نگاه فنی به این موضوع داشت. نبود چند تن از بازیکنان، تیم های هم گروه و مدت زمان تمرین تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات همگی در نتیجه تاثیرگذار بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: باید نگاه فنی به عنوان کسب شده در قهرمانی آسیا داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: باید نگاه فنی به عنوان کسب شده در قهرمانی آسیا داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید