سرپرست تیم هندبال پرواز هوانیروز: به کم تجربگی و جوانی بازیکنان مان باختیم

به گزارش عینک گوچی، علیزاده، سرپرست تیم هندبال پرواز هوانیروز گفت: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند میانگین سنی تیم ما 17 سال هم نمی گردد و همه نوجوان و جوانان هستند.

سرپرست تیم هندبال پرواز هوانیروز: به کم تجربگی و جوانی بازیکنان مان باختیم

به گزارش خبرنگار ورزشی عینک گوچی، محمود علیزاده، سرپرست تیم هندبال پرواز هوانیروز پس از شکست تیمش برابر ستارگان دشتستان گفت: ابتدا به تیم ستارگان تبریک می گویم. امروز بازی خوبی انجام دادیم اما به کم تجربگی و جوانی بازیکنان مان باختیم. مطمئنا در آینده از این جوانان و سربازان بیشتر خواهید شنید.

وی درخصوص برگزاری سی و سومین دوره لیگ برتر در زمان شیوع کرونا تاکید نمود: در همه جای دنیا کرونا هست و از فدراسیون هندبال تشکر می کنم چرا که اولین فدراسیونی بود که لیگ را برگزار کرد و این جوانان و بازیکنان توانستند هندبال را ادامه دهند و از لحاظ اقتصادی نیز تامین شوند. از برگزاری لیگ بسیار راضی هستیم.

سرپرست تیم پرواز هوانیروز در مورد بازی بعدی تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت: گچساران یکی از تیم های جوان لیگ است و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دهیم و نتیجه را به دست آوریم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان هوا نیروز در این ملاقات اضافه کرد: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند میانگین سنی تیم ما 17 سال هم نمی گردد و همه نوجوان و جوانان هستند و از آنها راضی هستیم. امیدوارم پیروز باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک گوچی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست تیم هندبال پرواز هوانیروز: به کم تجربگی و جوانی بازیکنان مان باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم هندبال پرواز هوانیروز: به کم تجربگی و جوانی بازیکنان مان باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید