سلبریتی هایی که کشتی شخصی دارند

به گزارش عینک گوچی، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: سلبریتی ها چیزی از مال و منال جهان کم ندارند و به همین دلیل نیز ولخرجی های آن ها پایانی ندارد. پول و ثروت باعث شده تا سلبریتی های زیادی را ببینیم که در کنار زندگی در امارت های بزرگ و اشرافی، ده ها خودرو و موتورسیلکت گران قیمت نیز در گاراژ خانه هایشان داشته باشند. اما تجربه نشان داده است وقتی پول یک سلبریتی از پارو بالا برود دیگر به اضافه کردن خودرو و موتورسیکلت های لوکس قناعت نمی کند و سلبریتی های زیادی را سراغ داریم که سراغ خرید کشتی های تفریحی بزرگ می روند.

سلبریتی هایی که کشتی شخصی دارند

این کشتی های زیبا و جذاب نه تن ها امکانات لوکس و اشرافی زیادی دارند بلکه برای مسافرت های دریایی نیز گزینه خوبی هستند و کاملاً معین است چنین ولخرجی هایی نشان از توان اقتصادی سلبریتی ها دارند. به همین منظور کشتی های تفریحی گزینه خوبی برای جلب نظر هواداران نیز به حساب می آیند.

از آنجایی که کشتی های تفریحی سلبریتی ها جذابیت های زیادی دارد که به راحتی نمی توان از کنار آن ها گذشت، در ادمه به فهرستی از سلبریتی هایی اشاره می کنیم که اوقات فراغت خود را سوار بر کشتی های بزرگ و اشرافی می شوند و حسابی خوش گذرانی می نمایند.

20. پی دیدی

هواداران سبک رپ شان کامز را به خوبی می شناسند و می دانند این رپر در ابتدا با نام شان کامز آغاز به فعالیت کرد و از سال 2005 به بعد نام هنری اش را به پی دیدی (P Didy)، تغییر داد. پی دیدی تاکنون سه جایزه گرمی و دو جایزه ام. تی. وی به کارنامه اش اضافه نموده و از سال 2007 تاکنون حدود 7 آلبوم موسیقی منتشر نموده و تمامی این آلبوم ها فروش بسیار خوبی را به دنبال داشته اند.

جالب است بدانید آلبوم آلبوم پس از مرگ نوتوریوس بی. آی. جی، یکی بیشترین فروش های آلبوم های سبک رپ را در آمریکا داشته و پی دیدی که روزگاری آه در بساط نداشت تا با ناله سودا کند به یکی از ثروتمندترین رپر های دنیا تبدیل شده است. به همین دلیل در کنار ده ها دستگاه خودروی لوکس که پی دیدی در گاراژ شخصی اش نگهداری می نماید. یک کشتی تفریحی بزرگ و اشرافی را نیز خریداری نموده است.

این کشتی زیبا و بزرگ ساخت دست شرکت کشتی سازی معروف لورسن است، این شرکت آلمانی که بیشتر از 1400 کارمند دارد بهترین کشتی های تفریحی و نظامی دنیا را می سازد و از قرار معلوم پی دیدی این کشتی اشرافی را که 60 متر طول دارد، مدتی پیش از اریک اشمیت، یکی از مدیران ارشد گوگل خریداری نموده است.

19. بونو

پاول دیوید هیوسن که در دنیای موسیقی او را با نام بونو وکس می شناسیم یکی از سرشنا س ترین خوانندگان روز دنیا است و بدون شک صدای زیبای بونو را در گروه یوتو (U2)، شنیده اید. بونو خواننده ای ایرلندی تبار است و در کنار خوانندگی، به عنوان یک فعال اجتماعی نیز شناخته می شود. این موارد باعث شد تا بونو تاکنون در سال های 2003، 2005 و 2006 نامزد دریافت جایزه صبح نوبل شود.

جالب است بدانید بونو به همان اندازه که به بشریت فکر می نماید و در کوشش است تا مسائل انسان ها را در سطح بین المللی حل نماید به فکر خودش نیز هست و حسابی ولخرجی می نماید. به همین دلیل باخبر شدیم بونو کشتی تفریحی بسیار گران قیمتی خریداری نموده است و اوقات فراغت خود را سوار بر این کشتی لوکس در آب های ناپل گشت و گذار می نماید.

کاملاً معین است بونو این کشتی تفریحی را تنها برای خودش نخریده و خانواده خود را نیز بار ها به سفر های دریایی هیجان انگیز برده است تا ثابت کند که یک مرد خانواده تمام عیار است.

18. استیون اسپیلبرگ

حتی اگر به دنیای پر زرق و برق سینما هم علاقه نداشته باشید باز هم بدون شک اسم استیون اسپیلبرگ را شنیده اید و دست کم یکی دو فیلم از او دیده اید. استیون اسپیلبرگ 3 جایزه اسکار را در کارنامه اش دارد و تمام فیلم هایی که ساخته از منتقدین، نقد های مثبتی دریافت نموده اند. اسپیلبرگ در کنار شهرت و آوازه ای که در جامعه هنری دارد در میان مردم عادی نیز شخصیتی شناخته شده است و بنا به گزارش مجله فوربز مجموع فروش فیلم های اسپیلبرگ از 10 میلیارد دلار هم گذشته است.

در نتیجه گزارش می شود که اسپیلبرگ چیزی حدود 3 میلیارد دلار دارایی دارد و کاملاً معین است با چنین پول هنگفتی هر کشتی که بخواهد را می تواند بخرد. این ثروت باعث شد تا استیون اسپیلبرگ ولخرجی کند و کشتی تفریحی بسیار گران قیمتی به ارزش 184 میلیون دلار را خریداری نماید. این کشتی چیزی نزدیک به 90 متر طول دارد و اسباب هرگونه تفریح دریایی را برای اسپیلبرگ 72 ساله فراهم می نماید.

17. تایگر وودز

گلف از آن دسته ورزش هایی است که هواداران خاصی دارد و ورزش پرهیجان و نفس گیری شناخته نمی شود، اما ثروت زیادی در این ورزش نهفته و تایگر وودز به عنوان پیروز ترین گلف باز تاریخ این ورزش ثابت نموده که گلف ورزشی بسیار پردرآمد است.

به همین منظور نیز تایگر وودز که سابقه درخشانی در ولخرجی و خوش گذرانی دارد، یک فروند کشتی تفریحی 25 میلیون دلاری را خریداری نموده تا این کشتی اسباب خوش گذرانی های دریایی تایگر وودز را از هر لحاظ مهیا کند.

کشتی تفریحی تایگر وودز که آنرا با نام پرایوسی (Privacy) می شناسیم، یک کشتی بسیار زیبا است که به سالن بدنسازی، سینمای خصوصی، سونا و یک بار بسیار شیک و مجلل تجهیز شده است. این کشتی دارای 5 اتاق خواب بزرگ و زیبا است و بدون شک این ورزشکار 42 ساله از دریانوردی با کشتی پرایوسی حسابی کیف می نماید.

16. جانی دپ

جانی دپ از آن دسته هنرپیشه هایی است که نقش های بسیار متفاوت و جذابی را برعهده می گیرد و انصافاً هم باید گفت به بهترین نحو از عهده اجرای این نقش ها بر می آید. اما در بین تمامی این نقش ها بعید می دانیم جانی دپ نقشی را بهتر از نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه فیلم های معروف دزدان دریایی کارائیب بازی نموده باشد.

از قرار معلوم ایفای نقش در این فیلم ها جانی دپ را به این فکر انداخت تا یک فروند کشتی برای خودش خریداری کند و هر وقت که هوس کرد بادبان ها را بکشد و در پهنه بیکران دریا، کشتی سواری کند. جالب است بدانید جانی دپ در کنار این کشتی، چندین جزیره نیز به مساحت 45 هکتار با قیمت گزاف 3.6 میلیون دلار خریداری نموده است تا هر وقت که از شلوغی های دنیای امروزی خسته شد، با کشتی خود به این جزیره ها سفر کند و از تنهایی و طبیعت لذت ببرد.

اگر خبر های جانی دپ را دنبال می کنید حتماً به خوبی می دانید که این روز ها اوضاع اقتصادی خوبی ندارید، در همین باخبر شدیم جانی دپ مجبور شد کشتی دوست داشتنی اش را به جی. کی. رولینگ بفروشد.

15. جی. کی. رولینگ

جی. کی. رولینگ از آن دسته چهره های سرشناسی است که از هیچ به همه چیز رسید و مسائل ناشی از طلاق و بزرگ کردن دختر هفت ساله اش او را تا مرز خودکشی نیز پیش برد، اما جی. کی. رولینگ در برابر مسائل مقاومت کرد و با نگارش داستان های هری پاتر توانست به ثروتی افسانه ای برسد.

در سال 2007، ثروت جی. کی. رولینگ چیزی بیشتر از یک میلیارد دلار برآورد شد و کاملاً معین است و اگر ما هم جای جی. کی. رولینگ بودیم، با چنین ثروتی هوس خرید کشتی تفریحی به سرمان می زد.

از قرار معلوم جی. کی. رولینگ کشتی تفریحی که جانی دپ داشت را از او خریداری کرد و به احتمال زیاد سوار بر این کشتی در امواج آرام اقیانوس، ادامه کتاب های خود را نگارش خواهد نمود.

14. نیکول کیدمن و کیث اربن

نیکول کیدمن مصداق شاخص قالی کرمان است که هر چه بیشتر با په سن می گذارد، زیبا تر و معروف تر می شود. این هنرپیشه که از دهه هشتاد تاکنون چهره زیبای او را در پرده نقره ای می بینیم روز به روز ثروتمندتر نیز می شود و پس از جدایی از تام کروز، به کیث اربن، خواننده و گیتاریست سبک موسیقی کانتری دل بست و این دو در سال 2008 ازدواج کردند.

نیکول کیدمن و کیث اربن از آن موقع تاکنون در کنار هم زندگی می نمایند و روز به روز به تعداد خودرو ها و امارت های این دو سلبریتی افزوده می شود. اما در کنار تمامی این ولخرجی ها، نیکول و کیث برای اینکه ثابت نمایند از سایر سلبریتی های همرده خود چیزی کم ندارند، یک فروند کشتی تفریحی لوکس و زیبا را نیز خریداری نموده اند.

13. اریک کلاپتون

اریک کلاپتون گیتاریست و خواننده نام آشنایی است که افتخار های زیادی را از آن خود نموده است. این گیتاریست و خواننده که اکنون 73 سال دارد به عنوان تنها هنرمندی شناخته می شود که سه مرتبه عضو تالار مشاهیر راک اند رول شده است.

اریک کلاپتون شهرت دنیای دارد و برای ما ایرانی ها نیز گیتاریست بسیار شناخته شده است. به احتمال زیاد موسیقی سریال لبه تاریکی که در ایران نیز مدت ها پیش پخش شد را به خاطر دارید. جالب است بدانید در کنار موسیقی سریال لبه تاریکی، اریک کلاپتون برای ایرانی ها از جهات دیگری نیز شناخته شده چرا در دو آهنگ Layla و I Am Yours از اشعار نظامی گنجوی الهام گرفته است.

از این موارد که بگذریم به کشتی تفریحی 50 متری اریک کلاپتون می رسیم که یک کشتی بسیار زیبا و اشرافی است و هر از گاهی اریک کلاپتون سوار بر این کشتی راهی دریا می شود و تاجایی که می تواند خوش گذارنی می نماید.

12. جورجو آرمانی

محال است اهل مد و پوشاک باشید و نام جورجو آرمانی به گوش شما نخورده باشد، این طراح 84 ساله ایتالیایی برند آرمانی را در سال 1974 افتتاح کرد و توانست در صنعت پوشاک و لباس برای خودش اسم و رسم خوبی دست و پا کند و در سال 2000 از جانب مجله فوربز به عنوان بهترین طراح دنیا شناخته شد.

جالب است بدانید جورجو آرمانی در کنار علاقه ای که به طراحی لباس دارد، از هنر طراحی ساختمان نیز بی بهره نیست و در این زمینه به هتل آرمانی در برخ خلیفه دبی با تعداد 160 اتاق می توان اشاره نمود که طراحی آن را جورجو آرمانی انجام داده است.

جورجو آرمانی چیزی از مال دنیا کم ندارد و به همین دلیل به جای اینکه یک فروند کشتی خریداری کند، چندین فروند کشتی را در اختیار دارد که یکی از دیگری بزرگ تر و اشرافی تر است. در میان کشتی های جورجو آرمانی می توان به کشتی 60 متری اشاره نمود که به عنوان بزرگترین کشتی جورجو آرمانی شناخته می شود. مرد افسانه ای دنیای مد و پوشاک یک فروند کشتی 50 متری نیز دارد این کشتی ها به اندازه ای زیبا و لوکس هستند که سواری با هرکدام از آن ها لطف خاص خودش را دارد.

11. رومان آبراموویچ

هواداران فوتبال، آبراموویچ را حسابی می شناسند و خوب می دانند که او مالک باشگاه فوتبال چلسی در انگلستان است. این تاجر بین المللی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید ثروت و دارایی دارد و در سال 2018، مجله فوریز گفت آبراموویچ ثروتی برابر 11 میلیارد دلار را در اختیار دارد.

چنین ثروتی، آبراموویچ را به یازدهمین مرد ثرتمند روسیه تبدیل نموده و کاملاً معینی است با این مال و منال، آبراموویچ برای مسافرت های دریایی سوار بر کشتی شخصی خودش می شود. کشتی شخصی آبراموویچ به عنوان دومین کشتی خصوصی بزرگ دنیا لقب گرفته و با کشتی بزرگی طرف هستیم که راهنمایی آن احتیاج به 70 خدمه دارد.

کشتی تفریحی آبراموییچ دارای 24 کابین بسیار لوکس و مجهز است و چند باند فرود هلیکوپتر و چندین استخر شنا را می توان تنها قسمتی از امکانات اشرافی این کشتی بزرگ دانست.

10. نیکلاس کیج

نیکلاس کیم کاپولا که در دنیای سینما او را با نام نیکلاس کیج می شناسیم سال ها است که در پرده نقره ای حضور دارد و اولین هنرنمایی او به 20 سالگی این هنرپیشه 55 ساله باز می شود. این بازیگر برنده جایزه اسکار در کنار هنرپیشگی، یک شرکت ساخت فیلم با نام استورن فیلمز را نیز در اختیار دارد و ممکن است این روز ها کمتر اثر بزرگی را از نیکلاس کیج ببینیم، اما با هنرپیشه پرکوششی طرف هستیم که در طول دوران هنری خود بیشتر از 60 اثر بلند سینمایی دارد.

کوشش و پشتکار نیکلاس کیج، ثروت و پول چشمگیری را نیز برای این هنرپیشه به دنبال داشته و به همین دلیل در کنار خودرو های اشرافی و لوکس و خانه های گران قیمت، نیکلاس کیج یک فروند کشتی تفریحی بزرگ و زیبا را نیز در اختیار دارد.

این کشتی تفریحی که بساط دریانوردی و گشت و گذار های دریایی نیکلاس کیج را مهیا می نماید چیزی حدود 20 میلیون دلار ارزش دارد و مطمئن هستیم نیکلاس خاطره های خوشی از سواری با این کشتی روی آب های دریا دارد.

9. گوئینت پالترو

به احتمال زیاد اولین بار شما هم مثل ما با گوئینت پالترو در فیلم هفت آشنا شدید و پس از این فیلم، دیگر آثار پالترو مانند شکسپیر عاشق، آقای ریپلی بااستعداد و هال ظاهربین را دیده اید. اگر اهل فیلم های اکشن هم هستید حتماً هنرنمایی گوئینت پالترو در فیلم های مرد آهنی نظر شما را جلب نموده است.

جالب است بدانید گوئینت پالترو از آن دسته هنرمند های فعال و پرکوشش هالیوودی است که در کنار هنرپیشگی، دستی در نویسندگی، موسیقی و تجارت نیز دارد و لحظه ای نیست که این هنرمند بیکار باشد. اما این سکه روی دیگری نیز دارد و گوئینت پالترو عادت اوقات فراغت خود را سوار بر کشتی تفریحی زیبای خود در سواحل اندونزی بگذراند.

از کشتی تفریحی 50 متری صحبت می کنیم با نام سیلولونا (Silolona) صحبت می کنیم که در کنار امکانات رفاهی و تفریحی، ظاهر بسیار شیک و اشرافی دارد و کامل نماینده زیبایی های گوئینت پالترو است.

8. لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو با فیلم تایتانیک دنیا را تسخیر کرد و پس از حضور در این فیلم به هوادارانش ثابت کرد که پیروزیت اش اتفاقی نبوده و واقعاً لیاقت این همه تعریف و تمجید را دارد. دیکاپریو که حضورش را در فیلم های تبلیغاتی آغاز کرد و در دنیای سینما آثار مهمی مانند دار و دسته های نیویورکی، تلقین، جزیره شاتر و گرگ وال استریت را در کارنامه اش دارد در کنار حضور در هالیوود، فعال اجتماعی برجسته ای نیز هست و در سال 2014 از جانب سازمان ملل به عنوان سفیر صلح انتخاب شد.

به این ترتیب کاملاً معین است که پول دیکاپریو از پارو بالا برود و خرید کشتی و قایق برای این هنرپیشه عدد و رقمی نباشد، اما اگر یادتان باشد لئوناردو در فیلم تایتانیک دل خوشی از کشتی نداشت و در این فیلم عشقش را از دست داد و دست آخر خودش نیز در دریا غرق شد. با این حساب بعید می دانستیم دیکاپریو هرگز هوس کشتی رانی کند، اما از قرار معلوم این هنرپیشه خوش تیپ 44 ساله یک فروند کشتی تفریحی بسیار بزرگ با طول حدود 150 متر دارد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از قیمت این کشتی در اختیار نداریم، اما جالب است بدانید کشتی های مشابه کشتی لئوناردو دیکاپریو را می توان با مبلغ گزاف هفته ای 5 میلیون دلار اجاره کرد. به این ترتیب بدون شک کشتی لئوناردو دیکاپریو قیمتی نجومی دارد.

7. دیوید گفن

دیوید گفن از آن دسته سلبریتی های ثروتمندی است که زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و این روز ها پولش از پارو بالا می رود. دیوید که چندین سال پیش دارایی خالص او چیزی نزدیک به 6 میلیارد دلار برآورد شده بود یکی از بنیانگذاران شرکت فیلم سازی دریم ورکس است و از آن دسته کارآفرینانی به حساب می آید که در درس و مدرسه استعداد چندانی نداشت. اما از آنجایی که در مغازه مادرش به شغل لباس فروشی مشغول بود در حرفه فروشندگی و تجارت توانایی های زیادی کسب کرد و از همین راه نیز به ثروتی افسانه ای رسید.

این ثروت باعث شده تا هرچیزی که فکرش را بکنید را دیوید گفن در اختیار داشته باشد، اما در میان تمام دارایی های دیوید گفن، یک کشتی تفریحی بسیار بزرگ، بیشتر به چشم می خورد. این کشتی تفریحی دارای 82 اتاق خصوصی بسیار مجهز است و در هرکدام از این اتاق ها یک جکوزی کامل و مجهز یافت می شود.

زمین بسکتبال، باند فرود هلی کوپتر و هر وسیله تفریحی که فکرش را بکنید را می توان در کشتی دیوید گفن پیدا کرد.

6. کریستیانو رونالدو

بعید می دانیم احتیاج باشد از کریستیانو رونالدو برای شما بگوییم چرا که این فوتبالیست مشهور، در کنار شهرتی که در دنیا دارد، یکی از محبوب ترین فوتبالیست های بین المللی در میان ایرانی ها است و هوادارانش اطلاعات خوبی از این فوتبالیست تراز اول دارند.

با این حساب مستقیم می رویم سر اصل مطلب بو به دارایی های کریستیانو رونالدو اشاره میکنیم. جالب است بدانید این فوتبالیست سرشناس در سال 2018 از جانب شبکه سی. ان. بی. سی به عنوان سومین ورزشکار پردرآمد دنیا شناخته شد و گفته می شود ارزش دارایی های کریستیانو رونالدو چیزی نزدیک به 450 میلیون دلار است.

کریستیانو رونالدو در هر سال چیزی حدود 100 میلیون دلار درآمد دارد و طبق معمول قسمت مهمی از این درآمد صرف تفریح و خوشگذرانی این فوتبالیست سرشناس می شود. یکی از این خوشگذارنی ها را می توان اجاره کشتی تفریحی بزرگی نام برد که در هر ماه چیزی نزدیک به 50 هزار دلار خرج روی دست کریستیانو رونالدو می گذارد. اما با نگاهی به درآمد رونالدو می توان گفت این هزینه های برای او همانند پول خرد است و لذتی که قایق رانی با این کشتی تفریحی دارد را با دنیا نمی توان عوض کرد.

5. ریچارد برانسون

انصافاً باید اعتراف کنیم اگر ریچارد برانسون، کشتی تفریحی نداشت، تعجب می کردیم چرا که ثروت برانسون چیزی بیشتر از 4 میلیارد دلار برآورد شده و تعداد 400 شرکت را در زیرمجموعه گروه تجاری ویرجین در اختیار دارد.

ریچارد برانسون که مجله تایمز نام او را در فهرست یک صد چهره تاثیرگذار دنیا قرار داده است به کشتی های تفریحی معمولی قناعت نمی نماید و سلیقه خاص خودش در انتخاب کشتی را دارد. از طرف دیگر اگر کتاب های برانسون را مطالعه نموده باشید حتماً در جریان هستید که برانسون از آن دسته میلیاردر های ماجراجو است که سفر های خطرناکی با بالون داشته و در روی دریا نیز ترجیح می دهد سوار بر یک قایق پانتون (Pontoon)، که نوعی خاص از قایق های سریع است شود.

4. سایمون کاول

اگر اهل تماشای برنامه های آمریکن آیدل و آمریکا استعداد دارد باشید بدون شک سایمون کاول را می شناسید و چه بسا از سخت گیری های او در داوری این برنامه ها خون دل های زیادی خورده باشید.

گفته می شود سایمون کاول خانه ای بسیار مجلل و اشرافی در بورلی هلیز دارد که چیزی حدود 22 میلیون دلار می ارزد، گزارش ها از این حکایت دارد که ثروت سایمون کاول به چیزی نزدیک به نیم میلیون دلار می رسد و این سلبریتی سالانه چیزی حدود یک صد میلیون دلار عایدی دارد. جالب است بدانید با چنین ثروتی سایمون کاول هنوز کشتی تفریحی نخریده، اما از آنجایی که به دریا علاقه زیادی دارد یک جت اسکی بسیار مجهز را برای موج سواری انتخاب نموده است.

3. بردلی کوپر و ایرنا شایک

بردلی کوپر از دهه 90 در سینما و تلویزیون حضور دارد و برای اولین بار با بردلی کوپر در مجموعه تلویزیونی آلیاس آشنا شدیم. این هنرپیشه 44 ساله برای بازی در فیلم اخاذی آمریکایی توانست نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد شود و در کنار هنری که در بازیگری دارد به عنوان یکی از هنرپیشه های خوش تیپ هالیوود شناخته می شود و در سال 2011 مجله پیپل بردلی کوپر را به فهرست جذاب ترین مردان دنیا افزود.

جالب است بدانید بردلی کوپر علاقه زیادی دارد با چهره های سرشناس دنیا نشست و برخواست کند و در همین زمینه مدتی پیش، میزبان باراک اوباما و خوانده اش، اپرا وینفری، تام هنکس و چند شخصیت برجسته دیگر بود که این چهره ها را با کشتی به دریا برد و حسابی خوشگذرانی کردند.

2. جان تراولتا

تراولتا اکنون 65 سال سن دارد و از هنرپیشه های کهنه کار هالیوودی است که هرگز ستاره اش افول ننموده است. جان تراولتا از دهه 70 در دنیای هالیوود حضور پیدا کرد و به احتمال زیاد شما هم مثل ما، تراولتا را با بازی بی نظیرش در فیلم داستان عامه پسند می شناسید.

انصافاً باید اعتراف کرد این روز ها خبری از جان تراولتایی که در گذشته می شناختیم نیست و این هنرپیشه در چند سال اخیر فیلم های سطح پایین زیادی بازی نموده و چندین بار نیز نامزد جایزه تمشک طلایی شده است. اما این موارد باعث نشده تا درآمد تراولتا کاهش پیدا کند و همواره شاهد ولخرجی های گزاف این سلبریتی هستیم.

یکی از این ولخرجی ها را می توان کشتی تفریحی جان تراولتا نام برد که هر از گاهی این هنرپیشه سوار بر کشتی به دریا می زند. همین چند وقت پیش هم در خبر ها داشتیم که تراولتا به همراه چند سلبریتی دیگر سوار بر کشتی تفریحی به یونان رفتند و مسافرتی دلنشین را روی موج های آبی دریا تجربه کردند.

1. رابرت دونیرو

رابرت دونیرو را سال ها است که می شناسیم و با فیلم های او خاطره های زیادی داریم. بدون شک شما هم مثل ما فیلم های درخشانی مانند راننده تاکسی، شکارچی گوزن، گاو خشمگین و پدر خوانده را با هنرمندی رابرت دونیرو دیده اید و هرگز این فیلم ها را فراموش نمی کنید.

رابرت دونیرو که این روز ها پا به سن گذاشته و سن و سالی از او گذشته است در کنار جان تراولتا در مسافرتی که در بالا به آن اشاره نمودیم سوار بر قایق شخصی خودش راهی یونان می شود و در میان راه مسافرت، به این فکر می افتد که سری به جزیره ایبیزا (Ibiza) در اسپانیا بزند. این مسافرت حاشیه های زیادی به دنبال داشت، اما رابرت دونیرو با مسافرت از آمریکا به یونان با قایق شخصی، ثابت کرد که دود از کنده بلند می شود و حسابی اهل قایق سواری است.

در خاتمه پیشنهاد می کنیم اگر شما هم عاشق دریا هستید و خاطره های خوشی از دریانوردی و مسافرت های آبی دارید، در قسمت نظرات این خاطره ها را برای ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: hotcars

منبع: برترین ها

به "سلبریتی هایی که کشتی شخصی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی هایی که کشتی شخصی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید