شاهرخ شهنازی: مبلغ دیه متوفیان را به صورت علی الحساب واریز کردیم

به گزارش عینک گوچی، شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک نسبت به خبر بازداشت دو مدیر ارشد ورزشی واکنش نشان داد.

شاهرخ شهنازی: مبلغ دیه متوفیان را به صورت علی الحساب واریز کردیم

شاهرخ شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک گوچی، در خصوص انتشار خبر بازداشت دو مدیر ارشد ورزشی گفت: پس از فوت 3 نفر در حادثه موتورخانه آموزشگاه ملی المپیک دادسرا به صورت معمول این موضوع را پیگیری کرد و حتی اولیای دم نیز شاکی این پرونده نیستند. گزارش کارشناسی هم به قاضی ارائه شد و دادسرا طی تماس با ما خواست که در این محل حاضر شویم و قاضی گفت باید دیه این افراد تعیین گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: دیه این 3 متوفی محاسبه شد و از ما خواستند تا آن را به حساب دادگستری واریز کنیم و ما فعلا علی الحساب این مبلغ را به حساب دادگاه ریختیم. ممکن است میزان دیه بیشتر یا کمتر باشد که ما به التفاوت آن را هم اگر لازم باشد واریز می کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید نمود: امروز بنده و دکتر قراخانلو رئیس آموزشگاه ملی المپیک در دادسرا حاضر شدیم که البته قاضی گفت حضور قراخانلو لازم نیست و وی می تواند برود و تنها حضور من به عنوان دبیرکل کافی است. متاسفانه برخی افراد نسبت به این اتفاق نشر اکاذیب کردند.

شهنازی در انتها گفت: قاضی کمال احترام را به بنده گذاشت و من از ایشان تشکر می کنم و طبق مقررات و قانون دیه این افراد پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاهرخ شهنازی: مبلغ دیه متوفیان را به صورت علی الحساب واریز کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرخ شهنازی: مبلغ دیه متوفیان را به صورت علی الحساب واریز کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید