شیرکوند: رضایت مردم برای ما مهمترین مسئله است، یک شهر تیم مان را حمایت می نماید

به گزارش عینک گوچی، احسن الله شیرکوند، لیبروی تیم شهرداری ورامین گفت: تیم شهرداری ورامین را برای قهرمانی نبسته ایم، ولی امیدوارم با رسیدن به نیمه نهایی بتوانیم رضایت طرفداران را جلب کنیم.

شیرکوند: رضایت مردم برای ما مهمترین مسئله است، یک شهر تیم مان را حمایت می نماید

احسن الله شیرکوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک گوچی در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر والیبال گفت: بازی خوبی بود، اما در ست چهارم به مشکل برخورد کردیم که خوشبختانه توانستیم این ست و در مجموع، کل بازی را به سود خود به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه اضافه نمود: حمایت طرفداران و بازیکنان ذخیره در این بازی به ما خیلی یاری کرد و در نهایت با انسجام تیمی به پیروزی رسیدیم.

شیرکوند همچنین توضیح داد: با توجه به بودجه ای که برای تیم ما در نظر گرفته شده، قرار دریافت در بین چهار تیم برتر لیگ برای ما ایده آل است. ضمن اینکه پیش از هر چیزی، رضایت مردم برای ما مهمترین مسئله است. ما تیم شهرداری ورامین را برای قهرمانی نبسته ایم، ولی امیدوارم با رسیدن به نیمه نهایی بتوانیم، رضایت طرفداران را جلب کنیم.

لیبروی پیشین تیم ملی والیبال گفت: تیم ما از طرف یک شهر حمایت و توسط مسئولان دلسوزی مدیریت می گردد. خوشبختانه اتفاقات خوبی در تیم در حال رقم خوردن است که تأثیر آن را در سال های بعد خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شیرکوند: رضایت مردم برای ما مهمترین مسئله است، یک شهر تیم مان را حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرکوند: رضایت مردم برای ما مهمترین مسئله است، یک شهر تیم مان را حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید