طوفان شدید در کالیفرنیا و قطع برق سراسری

به گزارش عینک گوچی، با وقوع یک طوفان شدید در شمال کالیفرنیا و بارش سیل آسای باران، برق بیشتر منطقه ها این استان قطع شد.

طوفان شدید در کالیفرنیا و قطع برق سراسری

به گزارش گروه بین الملل عینک گوچی به نقل از خبرگزاری رویترز، وقوع طوفان سهمگین در استان کالیفرنیا باعث قطعی گسترده برق در منطقه ها مختلف این استان شد.

مارک چنارد، کارشناس مرکز هواشناسی ملی آمریکا در این رابطه گفت: انتظار می رود بارش ها در سواحل غربی تا 25 سانتی متر برسد. در روز های آینده باید منتظر جاری شدن سیل از سمت شمال کالیفرنیا به منطقه ها جنوبی باشیم.

تغییرات آب و هوایی همراه با خطرات ناشی از آنش سوزی های فصلی این روز ها به شدت منطقه کالیفرنیای آمریکا را تهدید می نماید. بیشتر منطقه ها در کالیفرنیا در خشکسالی شدید به سر می برند. خشکی زمین و پوشش گیاهی خطرات آتش سوزی های موسمی و نیز باران های سیل آسا را چندین برابر نموده است.

چنارد در ادامه توضیح داد: کالیفرنیا منطقه ای است که سیل در آن سریعتر جاری می گردد. اینجا پوشش گیاهی تقریبا از بین رفته است و خطرات زیادی برای ساکنان وجود دارد. در بعضی منطقه ها بیش از 570 هزار هکتار از زمین های نوادا در شمال شرقی سانفرانسیسکو در آتش سوزی از بین رفته است. این دومین آتش سوزی بزرگ در تاریخ آمریکاست که تا به حال به ثبت رسیده است.

وزش شدید باد در منطقه های از سانفرانسیسکو موجب شده تا بخش زیادی از ساکنان این منطقه در تاریکی کامل به سر ببرند. بعلاوه جا به جایی خودرو ها در راستا سیل موجب شده بسیاری از راه های ارتباطی مسدود گردد.

پیش بینی شده در روز های آینده علی رغم تداوم بارش باران موجی از سرما وارد کالیفرنیا گردد. هم اینک این استان با یک فاجعه بزرگ طبیعی روبرو است. با این حال، مقامات محلی و دولت فدرال تا به امروز هیچ اقدامی برای برطرف مسائل ساکنان این استان انجام نداده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طوفان شدید در کالیفرنیا و قطع برق سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان شدید در کالیفرنیا و قطع برق سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید