سفرنامه دیدیم از زبان خبرنگاران

به گزارش عینک گوچی، سفرنامه دیدیم از زبان خبرنگاران

دیدیم یکی از شهرهای ساحلی و تقریبا کوچکی است که در استان آیدین در کشور ترکیه واقع شده است و این روزها به عنوان یکی از مقاصد مجذوب کننده برای سفرهای تفریحی مورد توجه مسافران قرار گرفته است. دیدم در کنار دریاه اژه واقع شده است و همین خود سبب شده که سواحل دیدنی و آب و هوای مدیترانه ای داشته باشد و برای فصل تابستان مقصدی عالی به شمار بیاید. علاوه بر مقاصد تفریحی و ساحلی این شهر دارای جاذبه های تاریخی زیادی هم است که می توانید با تماشای آنها سفری دلچسب را برای خودتان در نظر بگیرید. برای همین موضوع ما یک راهنمای سفر به دیدیم تهیه کردیم که در آن مسافران بدانند روندی که در طول سفرشان با خبرنگاران چطور است. پس ما را در ادامه مطلب تور دیدیم خبرنگاران همراهی کنید.

سفرنامه دیدیم از زبان خبرنگاران

مواردی که در این مطلب مطالعه خواهید کرد

اطلاعات تور دیدیم | ترانسفرهای عینک گوچی | گشت شهری در دیدیم | حمل و نقل در دیدیم | شکم گردی | مراکز خرید | بایدها و نبایدها در دیدیم

تور دیدیم عینک گوچی

شهر دیدیم یکی از مقاصد جدیدی است که این روزها جزء تورهای مجذوب نماینده بین مسافران کشور ترکیه شده و به علت جاذبه ها و سواحل آبی که در این شهر وجود دارد در بین کسانی که می خواند به این شهر سفر نمایند بسیار محبوب شده است. آژانس مسافرتی عینک گوچی با توجه به این که رضایت شما مسافران عزیز از مهمترین اولویت های کاریش است اقدام به ارائه تورهایی برای این شهر ترکیه نموده است و تمامی پروازهای این شهر با هواپیمای آنادولوجت است.

نکته ای باید بدانید این است که شهر دیدیم دارای فرودگاه نمی باشد و تمامی پروازهای این مقصد در فرودگاه شهر ازمیر فرود می آید و از آن جا با ترانسفرهای عینک گوچی به سمت شهر دیدیم که تقریبا 2 ساعت زمان می برد در حرکت خواهید بود.

یکی از مهمترین دغدغه های آژانس ما برای شما عزیزان انتخاب برترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی برای سفر به مقصدتان است. به طور مثال بعضی آژانس ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب هم وقت و هم سرمایه شما را هدر می دهند زیرا اگر شما پروازتان ساعت 12 به فرودگاه ترکیه برسد و شما ساعت 1 شب به هتلتان برسید می بایست هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید اما شما از یک روز کامل تنها چند ساعت در هتل اقامت داشته اید و این برایتان عملا تماما هزینه هدر به شمار می رود.

انتخاب تور دیدیم عینک گوچی

شما برای سفر به دیدیم تنها ضروری است که بلیط و هتلتان را رزرو کنید و دیگر به سراغ بستن چمدان برای سفر به این شهر توریستی ترکیه باشید.

  • بلیط هواپیما + هتل در دیدیم

همونطور که در بالا هم اشاره کردیم، باید بلیط هواپیما و هتل مقصدتان را بخرید و بعد از آن در زمان سفرتان آماده پرواز به سمت دیدیم باشید. خیالتان هم بابت ویزا و ترانسفر راحت باشد چون عینک گوچی فکر همه چیز را برای سفر هر چه آسوده تر شما نموده است.

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری و هتل هایی که در شهر دیدیم وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی بعضی از افراد دچار سردرگمی می شوند و احتیاج دارند تا کسی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد. برای همین آژانس عینک گوچی مشاوران سفر 24 ساعته خود را در اختیار شما عزیزان گذاشته تا در صورت بروز هر گونه سوال و مسئله ای با شماره 8540 تماس بگیرید و پاسختان را دریافت نمایید.

حالا بیایم تصور کنیم که شما سوار بر هواپیما شدید و در فرودگاه شهر ازمیر فرود آمدید، به محض این که وارد یکی از این فرودگاه ها شدید باید در پی ترانسفرهای عینک گوچی با پرچم ایران اسکای گروپ یا همان ترانسفری که در زیر واچر هلتان نوشته شده بگردید تا به همراهی آن به سمت هتل انتخابیتان در شهر دیدیم بروید.

هتل تور دیدیم عینک گوچی 4 ستاره بوده و همراه با صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز می باشد.

ترانسفرهای عینک گوچی

همانطور که گفتیم تور دیدیم عینک گوچی دارای ترانسفر هستند، ترانسفر فرودگاهی عینک گوچی زمانی که شما به فرودگاه ازمیر می رسید ترانسفر هتل مقصد با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) منتظر شما است، تا به همراهی آنها به سمت هتل خودتون بروید. گفتنی است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرها جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند متفاوت باشد.

ترانسفر تورهای عینک گوچی مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و مسائل از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما یک رب زودتر یا دیرتر رسیدید به آژانس خورده نگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود بمانید.

ترانسفرهای گروهی عینک گوچی بستگی به تعداد مسافرانی که در آن موقع تور را خریداری نموده اند می تواند اتوبوس باشد و یا ون های VITO که همانطور که گفتیم این موضوع بنابر تعداد مسافران متغیر است.

اگر هم خواستید که ترانسفر اختصاصی داشته باشید می توانید به مشاوران سفر هنگامی که تور دیدیم را می خواهید بخرید بگویید و هزینه ای جداگانه بابت آن بپردازید.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا باید ترانسفر اختصاصی تهیه کنید!

این موضوع به زمان بندی خود مسافر در سفر بستگی دارد، به طور مثال یک خانواده 4 نفره می توانند با تهیه یک ترانسفر اختصاص در وقت خود صرفه جویی نمایند و از توقف های متعدد در طول راستا که برای مسافرانی که هتلشان با شما فرق دارد بگریزید و سریع تر به محل اقامتتان برسید.

گشت شهری در دیدیم

مهمترین بخش سفرهای تفریحی گشت و گذاری است که در مقصد مورد نظر خواهید داشت؛ عینک گوچی در تور دیدیم خود برای مسافران گشت های شهری انتخابی را در نظر گرفته که زمانی که شما عزیزان به این شهر سفر می کنید برنامه گشت شهری در اختیارتان قرار می گیرد و بنابر توافق نظری که داشتید با می توانید یکی از آن ها را بخرید و شهر را بیشتر بشناسید. این گشت ها شامل گشت خرید، تورهای کشتی رانی و غواصی و … می شوند.

  • بعلاوه در پکیج تور دیدیم عینک گوچی یک وعده شام در رستوران ساحلی ala carte didim برای پذیرایی از مسافران این تور در نظر گرفته شده تا رضایت کافی را شما عزیزان از سفرتان بدست بیاورید.

لیست جاذبه های دیدنی که در دیدیم باید ببینید:

  • شهر باستانی پریه نه | Ancient city of Priene
  • شهر باستانی میلتوس | Miletus
  • مجسمه برجسته مدوسا
  • پارک آبی
  • حمام فائویستنا | Baths of Faustina
  • ساحل دریای اژه

چه غذایی در دیدیم بخوریم؟

در ابتدا این را بگوییم که در سفرتان با عینک گوچی حتما در هتل محل اقامتتان می توانید تمام وعده های غذایی را میل کنید اما اگر خواستید در خودتان در سطح شهر بگردید و غذا بخورید این پیشنهادهای ما را هم مدنظرتان داشته باشید.

برای صبحونه سعی کنید بورک یا سیمیت تهیه کنید و با یک لیوان چای یا شیر میل کنید. این غذاها از از محبوب ترین ها برای وعده صبحونه در دیدیم هستند.

برای وعده های ناهار و شام هم انواع مختلفی از غذاهای ترکی هست که در بیشتر آن ها رد پایی از گوشت قرمز وجود دارد. برترین غذاها در این شهر عبارتند از :

اسکندر کباب، کوفته، پیده (نوعی پیتزای ترکی)، بالیک اکمک (ساندویچ ماهی) و کومپیر (نوعی سیب زمینی شکم پر)

شکم گردی در دیدیم

  • رستوران توپکاپی | Topkapi Restaurant

اگر رستوران های لب ساحل را دوست دارید رستوران توپکاپی یکی از برترین گزینه هاست و مطمئنا همه انتظارات شما را برآورده می نماید. غذاهای فوق العاده و خدمات درجه یک برترین توصیف برای این رستوران است.

آدرس: Main Beach Infront | Topkapi Restaurant, Altinkum, Didim 09270, Turkey

  • رستوران سیرکس | Circus Restaurant

اگر در دیدیم در پی رستوران ایتالیایی هستید به سیرکس بروید، رستورانی که در سال 2006 افتتاح شده و غذاهای مخصوص ایتالیایی و منوی بین المللی دارد. استیک، غذاهای ایتالیایی و دسرهای خانگی نام این رستوران را سر زبان ها انداخته است.

آدرس: Ataturk Bulvari,No:221, Opposite the Sok Market., Altinkum, Didim, Turkey

راهنمای حمل و نقل در دیدیم

برترین راه برای این که بخواهید شهر دیدیم را بگردید این است که یک ماشین اجاره کنید و به سمت مراکز خرید، سواحل و جاذبه های دیدنی این شهر حرکت کنید. اما اگر نخواستید که خودتان رانندگی کنید می توانید وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس، دلموش(ماشین های ون کوچک) و تاکسی بهره ببرید. حتما توجه داشته باشید که زمانی سوار تاکسی می شوید مقصد و کرایه را با راننده طی کنید. دلموش ها از ساعت 7 صیح تا 12 شب در سطح شهر قابل دسترس هستند و هزینه ای به ازای هر 10 دقیقه حرکت برای هر نفر 1 دلار است.

هزینه حمل و نقل در شهر دیدیم

هزینه بلیط تک سفره 4.25 لیر

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 2 لیر و به ازای هر یک کیلومتر 8.5 لیر به مبلغ اضافه می شود.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 16 لیر

مراکز خرید شهر دیدیم

  • مرکز خرید Kipa Alışveriş

آدرس: Cumhuriyet Mah.-Cumhuriyet Cad. No: 284/A- 09295 Didim- Turkey

  • مرکز خرید Altinkum Forum

آدرس: altinkum 10 - didim - 09270 Aydın - Turkey

  • مرکز خرید Mavişehir Halk Pazarı

آدرس: Yenihisar - 09270 Didim - Turkey

بایدها و نبایدها در شهر دیدیم

  • از آنجایی که ترکیه کشوری مسلمان به شمار می رود به همین علت زمان بازدید از مراکز مذهبی باید پوشش مناسب داشته باشید.
  • هنگامی که درون تاکسی می نشینید حواستان به جیب و کیف وسایلتان باشد.
  • هرگز در مکان های عمومی سیگار نکشید.
  • هرگز در مکان های عمومی بلند صحبت نکنید.
  • این شهر دارای فرودگاه نمی باشد و برای دسترسی به آن باید ابتدا به ازمیر بروید و سپس از آنجا از طریق وسایل نقلیه به شهر دیدیم دسترسی پیدا کنید.
منبع: الی گشت

به "سفرنامه دیدیم از زبان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرنامه دیدیم از زبان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید