محتوای آموزشی باید متناسب با رشد شبکه های اجتماعی ارتقا یابند

به گزارش عینک گوچی، سید احسن علوی امروز یکشنبه در سومین جشن بزرگ کوشش و تقدیر از فرهنگیان و دانش آموزان افتخارآفرین استان که در سنندج برگزار گردید، گفت: افرادی که در کمبود و کاستی ها رشد می نمایند و به موفقیت می رسند صندلی و مرتبه بالاتری از کسانی که در اوج امکانات موفق می شوند، دارند.

محتوای آموزشی باید متناسب با رشد شبکه های اجتماعی ارتقا یابند

وی مطرح کرد: بعد از انقلاب صنعتی چندین نفر را به دو گروه تقسیم کردند که در دو فضای متفاوت با وجود و بدون امکانات درحوزه ای فعالیت نمایند، بعد از مدتی گروهی که در مکان بهتر و مجهز به تمامی تجهیزات بودند موفق نشدند ولی گروه دیگر چون اراده داشتند و متحد بودند علی رغم تمامی کمبودها پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه کار و حرفه معلمی سراسر عشق وعلاقه است، اظهارداشت: معلم عشق را با صبوری احتیاج را با توان می آمیزد و تقدیم به بشریت می نماید و ماحصل کوشش او هم تربیت و آموزش انسان ها است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های پیشرفت کشورهای توسعه یافته توجه به قشر معلم بوده است، اعلام کرد: متاسفانه در کشورما هنوز معلمان ما دغدغه مسائل معیشتی و حقوقشان را دارند.

علوی اضافه نمود: در دنیای امرور رشد و پیشرفت کشفیات علمی به حدی است که هیچ دانش آموخته ای نمی تواند اگر مطالعه نداشته باشد مدعی تسلط بر دانش روز را داشته باشد.

وی اظهارداشت: امروزه جامعه ای موفق و افتخار آفرین است که در رقابت های علمی امروز موفق و زیر چرخ ها ماشین تمدن له نگردد و به دانش و تکنولوژی روز مسلط باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز شبکه های اجتماعی جلوتر از نظام آموزشی ما حرکت می نمایند، مطرح کرد: نظام آموزشی ما را این شبکه ها به چالش کشیده اند و باید محتوای آموزشی را بجایی برسانیم که با شبکه های اجتماعی پیشرفت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر براساس احتیاجهای امروز حرکت نکنیم پیشرفت نخواهیم کرد، گفت: امریکا 6.2 درصد فراوری ناخالص ملی خود را در نظام آموزش عالی هزینه می نماید و درصد فراوری ناخالص ملی که در ایران به این مهم اختصاص داده می گردد اصلا قابل بحث و بیان نیست و همین باعث گردیده در این زمینه بسیار عقب باشیم. علوی با اشاره به اینکه مجلس برای حل مسائل آموزش و پرورش تمام کوشش خود را خواهد نمود، اعلام کرد: تحریم ها و مسائل اقتصادی ما را نگران نموده وباید با همین امکانات و تسهیلات کنونی بتوانیم بخوبی در تمامی حوزه ها کشور را اداره کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محتوای آموزشی باید متناسب با رشد شبکه های اجتماعی ارتقا یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتوای آموزشی باید متناسب با رشد شبکه های اجتماعی ارتقا یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید