نیمی از معادن زغال سنگ آمریکا تعطیل شده اند

به گزارش عینک گوچی به نقل از راشاتودی، طبق اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، فراوری زغال سنگ این کشور که در سال 2008 به اوج خود رسیده بود، بیش از یک سوم کاهش یافته، درحالی که تعداد معادن فعال زغال سنگ، از 1435 معدن در سال 2008 به 671 معدن در 2017، تقلیل یافته است.

نیمی از معادن زغال سنگ آمریکا تعطیل شده اند

تقاضای کمتر زغال سنگ باعث شده است بعد از 2008، معادن کوچکتر و با سودآوری کمتر تعطیل شوند، که بیشترین تعداد این تعطیلی ها در منطقه آپالاچیان اجرا شده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا بیان کرد: روند صعودی تعطیلی معادن زغال سنگ از سال 2008، بیشتر تحت تاثیر مسائل مالی بوده است و معادن کوچکتر و با سودآوری کمتر، بیشتر در معرض تعطیل شدن قرار دارند.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می زند که در سال 2018 مصرف زغال سنگ در آمریکا، 4 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و به پایین ترین سطح خود از سال 1979 تا کنون رسیده است.

در بین سال های 2007 تا 2018 بخش فراوری برق آمریکا 93 درصد مصرف زغال سنگ را به خود اختصاص داده بود، اما از سال 2007 مصرف زغال سنگ در بخش فراوری برق کاهش یافته است که علت آن انتها فعالیت نیروگاه های زغال سنگی و روی کار آمدن نیروگاه های گاز طبیعی و نیروگاه های انرژی های تجدیدپذیر بوده است. سهم بازار زغال سنگ به نفع گاز طبیعی و انرژی های تجدیدپذیر کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نیمی از معادن زغال سنگ آمریکا تعطیل شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از معادن زغال سنگ آمریکا تعطیل شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید