چرا شانس صعود رئال مادرید به دور بعد لیگ قهرمانان کم است؟

به گزارش عینک گوچی، تنها 20 درصد تیم هایی که تا هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا یک امتیاز کسب کردند توانستند به دور بعد صعود نمایند.

چرا شانس صعود رئال مادرید به دور بعد لیگ قهرمانان کم است؟

به گزارش عینک گوچی و به نقل از آس، رئال مادرید هنوز در لیگ قهرمانان اروپا پیروز نشده است و در شرایط نگران کننده ای واقع شده است. سفیدپوشان در دو هفته این رقابت ها تنها یک امتیاز به دست آوردند و در صندلی چهارم قرار دارند. یک وضعیت نگران کننده که مسیترچیپ (کارشناس اسپانیایی) به آن اشاره نمود. 153 تیم حاضر در لیگ قهرمانان در دو هفته نخست یک امتیاز به دست آوردند و 30 تیم به دور بعد صعود کردند (19.6 درصد).

12 امتیاز در چهار هفته باقی مانده می توان کسب کرد. رئال مادرید پاری سن ژرمن را در صدر گروه خود می بیند. اکنون پنج امتیاز کمتر از تیم فرانسوی دارد. به همین خاطر سخت به نظر می رسد تیم زین الدین زیدان به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کند. دست یابی به صندلی دوم راحت تر است چون بروخه تنها دو امتیاز به دست آورده است.

این شرایط برای مادرید عجیب نیست. سفیدپوشان فصل 03-2002 را این چنین آغاز کردند. تیم ویسنته دل بوسکه در هفته نخست مغلوب میلان شد و سپس برابر لوکوموتیو مساوی کرد. مادرید در وضعیت بدی نهاده شد و با کسب سه پیروزی و یک تساوی به دور بعد راه یافت. آن مادرید تا نیمه نهایی صعود کرد و مغلوب یوونتوس شد. تیم تورینی هم در فینال از میلان باخت.

میسترچیپ در یک آمار دیگر نشان داد مادرید در شرایط بدی واقع شده است. 9 تیم اسپانیایی در چنین وضعیتی قرار داشتند و تنها یک تیم به دور بعد صعود کرد که همان طور ذکر شد مادرید در سال 2003 به مرحله بعد راه یافت. در چنین شرایطی باید تیم زیدان به خود بیاید و با یک بازگشت خوب، خود را به مرحله حذفی برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چرا شانس صعود رئال مادرید به دور بعد لیگ قهرمانان کم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شانس صعود رئال مادرید به دور بعد لیگ قهرمانان کم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید