صعود رئال مادرید با دبل کریم بنزما، حذف مجدد شاگردان کونته در دور گروهی

به گزارش عینک گوچی، رئالی ها با دبل کریم بنزما برابر نماینده آلمان به رجحان رسیدند و به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند، در حالی که اتلتیکو هم با شکست حریف اتریشی به دور بعد رسید.

صعود رئال مادرید با دبل کریم بنزما، حذف مجدد شاگردان کونته در دور گروهی

به گزارش عینک گوچی به نقل از خبر ورزشی، در آخرین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید با فزونی مقابل رقبا از خطر حذف نجات پیدا کردند و بایرن مونیخ و منچسترسیتی هم پیروز شدند.

در گروه A، بایرن مونیخ پیروز شد 2 بر صفر لوکوموتیو را شکست دهد. زوله و چوپوموتینگ در دقایق 63 و 80 برای باواریایی ها گل زدند. بایرن با این برد 16 امتیازی شد تا صعودش را قاطعانه جشن بگیرد.

اتلتیکومادرید هم که در خطر حذف بود با 2 گل ردبول زالتسبورگ را شکست داد. اِرموسو و کاراسکو در دقایق 39 و 86 برای اتلتیکو گل زدند تا این تیم با 9 امتیاز راهی مرحله بعدی گردد. ردبول 4 امتیازی هم به لیگ اروپا رفت.

در گروه B، رئال مادرید از خطر حذف برای نخستین مرتبه در فرمت جدید لیگ قهرمانان نجات یافت. مادریدی ها 2 بر صفر مونشن گلادباخ را شکست دادند. بنزما در این بازی درخشید و 2 گل با ضربه سر در دقایق 9 و 32 گل زد. رئال 10 امتیازی صدرنشین این گروه شد و گلادباخ با 8 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد تا هردو تیم صعود نمایند.

شاختار دونتسک هم بدشانس بود که با تساوی بدون گل مقابل اینتر حذف شد. این تیم 8 امتیاز کسب کرد و به دلیل شکست عجیب در دیدارهای رفت و برگشت مقابل گلادباخ مجبور به حضور در لیگ اروپا شد. اینتر 6 امتیازی هم در رده آخر نهاده شد.

در گروه C، منچسترسیتی با برد شیرین 3 گله مقابل مارسی به کارش سرانجام داد. تورس، آگوئرو و استرلینگ در دقایق 48، 77 و 90 برای سیتی گل زدند. شاگردان پپ با 16 امتیاز در صدر جدول نهاده شدند. مارسی هم با 3 امتیاز آخر شد.

پورتو هم با 2 گل در یونان مقابل المپیاکوس پیروز شد. در این بازی که مهدی طارمی روی نیمکت پورتو بود و به میدان نرفت، اوتاویو در دقیقه 10 (پنالتی) و اوریبه در دقیقه 77 برای پورتو گل زدند. تیم پرتغال با 13 امتیاز صعود کرد. المپیاکوس هم که 3 امتیاز کسب کرد با توجه به فزونی در بازی رودررو با مارسی به لیگ اروپا رفت.

منبع: جام جم آنلاین

به "صعود رئال مادرید با دبل کریم بنزما، حذف مجدد شاگردان کونته در دور گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود رئال مادرید با دبل کریم بنزما، حذف مجدد شاگردان کونته در دور گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید