فوتبال دنیا، وین رونی: بعضی از بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس چشم دیدن موفقیت این تیم را ندارند

به گزارش عینک گوچی، فوتبال دنیا – کاپیتان سابق سه شیر می گوید موفقیت های اخیر این تیم به مذاق برخی از بازیکنان پیشین آن خوش نیامده است.

فوتبال دنیا، وین رونی: بعضی از بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس چشم دیدن موفقیت این تیم را ندارند

به گزارش عینک گوچی، وین رونی که دو شب پیش بازی خداحافظی اش با تیم ملی انگلیس را انجام داد، می گوید به آینده این تیم خوش بین است، اما همه بازیکنان سابق سه شیر مانند او از موفقیت های تیم تحت راهنمایی گرث ساوت گیت خوشحال نمی شوند.

رونی که یکصدوبیست بازی ملی در کارنامه دارد، گفت: من می دانم برای بعضی از بازیکنان سابق تیم ملی که خودم با آنها صحبت نموده ام، موفقیت های اخیر این تیم چندان خوشایند نیست. این رویکرد اشتباهی است. من چنین رویکردی را دوست ندارم. من الان هوادار تیم ملی هستم و می خواهم که این تیم نتیجه بگیرد و موفق باشد.

وی ادامه داد: من افتخار می کنم که کلی بازی ملی دارم و همیشه آماده خدمت به این تیم بوده ام. دوران حضور من در تیم ملی انگلیس به سر آمده است، اما از اینکه به اندازه خودم به تیم ملی یاری نموده ام خوشحالم و بی صبرانه منتظر دیدن نتیجه پیشرفت این تیم در سال های آینده هستم.

رونی در پاسخ به سؤالی درباره قیاس نسل فعلی بازیکنان تیم ملی انگلیس با تیمی که او برایش توپ می زد، ادامه داد: تیمی که من در آن بازی می کردم، سوپراستار داشت، اما این تیم هم سوپراستارهای خودش را دارد. هری کین، رحیم استرلینگ و جان استونز که یکی از بهترین مدافعان میانی دنیاست. انگلیس بازیکنان بزرگ زیادی دارد که اکثر آنها جوان هم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، وین رونی: بعضی از بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس چشم دیدن موفقیت این تیم را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، وین رونی: بعضی از بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس چشم دیدن موفقیت این تیم را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید