هوش مصنوعی

10 پیشرفت عظیم ارتش ایالات متحده در زمینه دانش و تکنولوژی در سالهای اخیر

محققان و مهندسان ارتش ایالات متحده در سالهای گذشته بسیار پرکار بودند و تکنولوژی ها و قابلیت های جدیدی را فراوری کردند که به مدرن سازی ارتش این کشور یاری می نماید.

30 مرداد 1400

تیک تاک مرکز پاسخگویی در اروپا تاسیس می نماید

تیک تاک یک مرکز شفافیت و پاسخگویی در اروپا تاسیس می نماید تا شیوه های حفظ امنیت کاربران را به کارشناسان و سیاستگذاران در این منطقه نشان دهد.

11 تیر 1400

ظهور و سقوط ترامپ

بهروز بهزادی؛ حملات تروریستی یازدهم سپتامپر به برج های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک و در پی آن ائتلاف سازی جهانی و حمله به افغانستان و سپس یک سال بعد به عراق، باعث شد.. بسیاری از جوانان امریکایی در کسوت نظامی گری در افغانستان و عراق درگیر جنگی شوند که...

16 آذر 1399

علم به روایت فیلم های علمی تخیلی؛ ایده هایی از فیلم ها که به حقیقت تبدیل شدند!

شاید فکر کنید بعضی از ایده هایی که اکنون در فیلم های علمی تخیلی به نمایش در می آیند بسیار دور از ذهن تر از آن چیزی هستند که به حقیقت تبدیل شوند اما با نگاهی به گذشته می توانیم آینده علم به روایت فیلم های علمی تخیلی و همچنین ایده هایی را مشاهده کنیم که امروزه...

31 اردیبهشت 1399

9 سال، 9 درس؛ چگونه بازی ترسناک بسازیم

بیش از 9 سال از عرضه بازی Amnesia: The Dark Descent می گذرد؛ طوری که باورمان نمی شود این همه سال گذشته است. به نظرمان زمان بسیار خوبی است تا به همین مناسبت، از چگونگی ساخت بازی های ترسناک صحبت کنیم.

6 دی 1398

محمدی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد؛ مجمع پیشگامان اقتصاد دیجیتال، بازوی اجرایی معاونت علمی

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی گفت: برای اجرای برنامه های خود مجمع پیشگامان اقتصاد دیجیتال راه اندازی شده است.

27 تیر 1398

مدیرعامل شرکت اپل بیان کرد: بزرگ ترین ادای دین ما به مردم بهبود وضعیت سلامتی آنان است

مدیرعامل شرکت اپل در جریان مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان بی سی گفت: بزرگ ترین ادای دین ما به مردم بهبود وضعیت سلامت آنان است که به لطف هوش مصنوعی و محصولات مختلفی مانند ساعت های هوشمند اتفاق افتاده است.

2 خرداد 1398