بازی Stardew Valley پاییز سال جاری به ایکس باکس گیم پس می آید

به گزارش عینک گوچی، بازی محبوب و خوش نام Stardew Valley قرار است پاییز سال جاری در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گیرد. اریک بارون (Eric Barone) توسعه دهنده بازی در مراسم زنده ID@Xbox که به توسعه دهندگان مستقل اختصاص دارد، خبرهای مهمی برای کاربران سرویس گیم پس مایکروسافت داشت و بالاخره انتشار این اثر دوست داشتنی را برای پلتفرم ایکس باکس هم تایید کرد.

بازی Stardew Valley پاییز سال جاری به ایکس باکس گیم پس می آید

بازی Stardew Valley اولین بار در سال 2016 منتشر شد و از آن موقع تابه حال به پلتفرم های موبایل و کنسول آمده و در طی همه گیری کرونا و قرنطینه خانگی، توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرد. این اثر مستقل به وسیله استریمرهای مختلفی بازی شد و تعریف و تمجید از آن به حدی بالا گرفت که افراد زیادی آن را خریداری کردند و همین منجر به فروش باورنکردنی، 10 میلیون نسخه از بازی شد. افزودن آن به سرویس ایکس باکس گیم پس بدون شک، توجهات بیشتری را به سمت بازی جلب خواهد نمود و تعداد بازی کنان آن را افزایش خواهد داد.

بر اساس گزارش های منتشرشده، تعداد مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس حدود 22 میلیون نفر است و در نتیجه هنوز 12 میلیون نفر وجود دارد که Stardew Valley را بازی نکرده اند. سرویس گیم پس میزبان بازی های مستقل مختلفی است و ازنظر تعدادی از توسعه دهندگان، مکان مناسبی برای عناوین مستقل به تعداد می رود. انتشار بازی روی سرویس گیم پس، فرصت مناسبی برای دوستانی است که در پی امتحان بخش کوآپ و ایجاد یک مزرعه به صورت چهار نفره هستند.

آقای بارون با گذشت پنج سال از انتشار بازی Stardew Valley، همچنان به انتشار آپدیت و محتوای نو ادامه می دهد. آپدیت 1.5 بازی، ویژگی های تازه ای را به بازی افزوده و محتوای پس از اتمام را هم توسعه داده است. در سوی دیگر، ساخت یک بازی رومیزی از اسم Stardew Valley هم تائید شد که در حال حاضر، تمامی بردگیم های فراوری شده، به فروش رفته اند و امکان خرید آن وجود ندارد. انتظار می رود، انتشار بازی برای کاربران ایکس باکس گیم پس با ویژگی های تازه ای همراه گردد و احتمال انتشار بازی همراه با آپدیت نو وجود دارد.

بازی Stardew Valley ازجمله عناوین آرامش بخش به شمار میرود که امکان زدودن استرس از بازی کن را فراهم می نماید. برای افرادی که در خصوص این اثر آرامش بخش اطلاعی ندارند، باید بگوییم که امکان ساخت یک مزرعه با کاشتن انواع و اقسام گیاهان را خواهید داشت و نه تنها باید به محصولات خود برسید، بلکه باید ابزارهای نو بسازید و بعلاوه بخش های تازه شهر را کشف کنید. فعالیت های مختلفی مانند ماهیگیری و کار در معدن هم وجود دارد و عملاً هیچ گاه از گردش در دنیای زیبا و مفرح بازی خسته نخواهد شد.

یکی از ویژگی های جالب بازی، وجود جامعه کاربری گسترده است که به لطف انتشار آن برای ایکس باکس گیم پس، وسعت بیشتری پیدا خواهد نمود. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار Stardew Valley برای سرویس گیم پس اعلام نشده و منتظر انتشار بازی در پاییز سال جاری باشید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Stardew Valley پاییز سال جاری به ایکس باکس گیم پس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Stardew Valley پاییز سال جاری به ایکس باکس گیم پس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید