تیم کوک به دونالد ترامپ وعده پیشرفت مالی پس از همه گیری کرونا را داد

به گزارش عینک گوچی، مدیرعامل شرکت اپل، تیم کوک در یک پیشبینی امیدوارانه به دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده وعده داده است که به زودی شاهد پیشرفت مالی خواهد بود. طی ماه های اخیر تیم کوک و دونالد ترامپ بار ها با یکدیگر جلسه مشترک برگزار نموده اند.

تیم کوک به دونالد ترامپ وعده پیشرفت مالی پس از همه گیری کرونا را داد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک به ترامپ گفته است که بهبود اقتصادی V. شکل را پس از بیماری همه گیر کروناویروس پیش بینی می نماید. بهبود اقتصادی V. شکل بیانگر این ایده است که اقتصاد پس از پایین آمدن و سقوط شدید، دوباره رشد ناگهانی خواهد نمود.

تیم کوک و ترامپ در طول سال گذشته در چندین مورد مهم بار ها با یکدیگر صحبت نموده اند. مدیر ارشد اپل روز آدینه با رئیس جمهور کشور خود در خصوص شرایط اقتصاد صحبت کرد. او در این تبادل نظر وعده هایی مثبت بیان کرد. منحنی V. شکل چشم انداز مثبتی در خصوص بهبود اقتصادی دارد. به این معنی که اقتصاد پس از پایین آمدن، فرایند صعودی شدیدی خواهد داشت.

این ارزیابی پس از آن صورت گرفت که متخصصان در کوشش برای مهار ویروس کرونا و افزایش بی سابقه نرخ بیکاری در ایالات متحده، تردید هایی جدی درباره بازسازی شرایط اقتصادی بیان کردند. کوک طی سال گذشته در موارد متعددی با ترامپ در تماس بوده است. در ماه نوامبر، رئیس جمهور ایالات متحده از کارخانه اپل در آستین، تگزاس بازدید کرد، جایی که این غول فناوری کامپیوتر Mac Pro خود را مونتاژ می نماید.

ترامپ همچنین گفته است که او با کوک تماس های تلفنی برقرار می نماید، زیرا او تنها مدیرعاملی است که شخصاً با او تماس می گیرد. ترامپ در ماه آگوست در ستایش تیم کوک گفت:: او با من تماس می گیرد. دیگران (روسای کشوری) بیرون می فرایند و مشاوران بسیار گران قیمت استخدام می نمایند، اما تیم کوک مستقیماً با من تماس می گیرد. این بسیار خوب ست.

اپل یکی از شرکت هایی است که به خصوص تحت تأثیر بیماری همه گیر کروناویروس قرار گرفته است، و این بیماری باعث شد که شرکت اپل به طور موقت بیشتر فروشگاه های خود را در سرتاسر دنیا ببندد و شرایط درآمدی خود را برای سه ماهه دوم اقتصادی سال 2020 بازنگری کند.

این شرکت همچنین منابع خود را برای کوشش های امدادی و پروژه هایی که برای جلوگیری از شیوع بیماری استفاده می گردد، اختصاص داده است، مانند ایجاد یک سیستم ردیابی جدید در همکاری با گوگل.

منبع: انتخاب

به "تیم کوک به دونالد ترامپ وعده پیشرفت مالی پس از همه گیری کرونا را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کوک به دونالد ترامپ وعده پیشرفت مالی پس از همه گیری کرونا را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید