حناچی: 90 درصد بودجه شهرداری تهران در سال 97 محقق شد

به گزارش عینک گوچی، شهردار تهران گفت: شهرداری کمترین عدم اضباط اقتصادی را داشته است و از 17 هزار 429 میلیارد تومان بودجه سال 97 حدود 16 هزار 424 میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده 90 درصد تحقق بودجه است.

حناچی: 90 درصد بودجه شهرداری تهران در سال 97 محقق شد

به گزارش عینک گوچی به نقل از مهر، پیروز حناچی شهردار تهران در جلسه آنالیز گزارش تفریغ بودجه سال 1397 شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه 70 درصد بودجه شهرداری در سازمان ها و شرکت ها انجام می گردد، گفت: برگزاری به موقع مجامع در گزارش تفریغ بودجه تأثیر دارد، خوشبختانه می توانم امروز بگویم 85 درصد مجامع شرکت ها و سازمان ها تشکیل شده است و تنها 7 سازمان و شرکت که 15 درصد را شامل می گردد هنوز مجامع شان تشکیل نشده است.

شهردار تهران اضافه نمود: 90 درصد سازمان و شرکت های شهرداری تهران، عملکرد مطلوبی در حسابرسی داشته اند و این کوششی بر تمهیدات تشویقی این دوره بوده است.

وی در مورد شرایط بودجه سال 98 شهرداری تهران نیز گفت: باید تشکر کنیم از کار مشترکی میان اعضای شورا و شهرداری صورت گرفت و باعث شد کمترین عدم انظباط اقتصادی را داشته باشیم و از 17 هزار 429 میلیارد تومان بودجه سال 97 حدود 16 هزار 424 میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده 90 درصد تحقق بودجه است.

شهردار تهران گفت: به لحاظ رعایت مصوبات بهبود فرایند بودجه ریزی در معاونت اقتصادی شهرداری دیده می گردد و رویکرد شهرداری اصلاح شهرداری است و موارد مورد نظر شورا در دستور کار است.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم همدلی میان شورا و شهرداری شاهد ارتقا شفافیت، پاسخگویی و قانونمداری باشیم.

حناچی اضافه نمود: تمام کوشش ما این است که به سمت انضباط اقتصادی و عملکردی و تحقق مصوبات باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "حناچی: 90 درصد بودجه شهرداری تهران در سال 97 محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: 90 درصد بودجه شهرداری تهران در سال 97 محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید