خبرنگاران ورزشکار شیروانی برتر کشور شد

به گزارش عینک گوچی، بجنورد- خبرنگاران- محمدرضا ارشادی فر پیشکسوت رشته پینگ پنگ در شیروان، پیروز شد در دومین رویداد همگانی تنیس روی میز کشور که به صورت مجازی برگزار گردید، در میان برترین های فدراسیون قرار گیرد.

خبرنگاران ورزشکار شیروانی برتر کشور شد

این ورزشکار شیروانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار عینک گوچی گفت: این رویداد ملی 26 مهرماه سال جاری به صورت مجازی و با شرکت خانواده های ورزشکار برگزار گردید که داوطلبان می توانستند با تهیه کلیپی از فعالیت ورزشی خود به همراه خانواده در آن شرکت نمایند.

ارشادی فر اضافه کرد: با انتخاب کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز، ارسال نمایندگان پنج کلیپ به عنوان ورزشکاران فنی تر برگزیده شده و از طرف فدراسیون جوایزی به آنها تعلق گرفت.

وی گفت: شرکت نمایندگان باید در کلیپ های ارسالی پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و در صورت امکان فیلم را با حضور همه اعضای خانواده، و با زمان حداکثر یک دقیقه تهیه نمایند و محیط بازی آنان در منزل و یا پارکینگ منزل باشد.

این ورزشکار پیشکسوت شیروانی سابقه عضویت بیش از 10 سال در تیم ملی تنیس روی میز، 9 سال قهرمانی در رقابت های تنیس جانبازان در دوره های متوالی و قهرمانی دوره های مختلف دانشجویان کشور را دارد.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورزشکار شیروانی برتر کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکار شیروانی برتر کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید