خبرنگاران 11 پروژه ورزشی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش عینک گوچی، اردبیل - خبرنگاران- معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 11 پروژه ورزشی در این استان با اعتبار بیش از 70 میلیار ریال برای اجرا و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شده است.

خبرنگاران 11 پروژه ورزشی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش عینک گوچی ، کاظم شیرین زاده روز چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس روسای شهرستان های ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه نمود: 6 پروژه از این تعداد شامل سالن شام اسبی، استخر شهید رجایی، سالن شهید رجایی و سالن حضرت علی اکبر محله گلمغان اردبیل، استخر فجر گرمی و سالن شهدای پارس آباد با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال توسط سرمایه گذار هزینه شده و به بهره برداری رسیده است.

وی اعلام کرد: سه پروژه مجموعه ورزشی استاد شهریار مشگین شهر، سالن فاطمه الزهرای پارس آباد و استخر خلخال با 29 میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذار خصوصی در حال بازسازی است که تا سرانجام سال به بهره برداری خواهد رسید.

شیرین زاده اضافه نمود: 2 پروژه استخر مشگین شهر و سالن نخستین احمدی اردبیل هم با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال به سرمایه گذار واگذار شده و اقدامات ابتدایی درباره سالن شهدای محله نیار هم انجام گرفته است.

او اعلام کرد: همچنین سال جاری 84 مکان ورزشی به مستاجران واگذار شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به احتیاج تعمیر ، تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی شهرستان ها احتیاج هست که روسای شهرستان ها به پیگیری اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان ها به وسیله فرمانداران در راستای تعمیر، تجهیز، نگهداری و احدات اماکن ورزشی جدیت نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 11 پروژه ورزشی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 11 پروژه ورزشی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید