مقالات گردشگری

سحر قریشی قصه نیسان آبی را خراب کرد!

نیسان آبی در ابتدا شروع بدی نداشت و در ادامه نیز توانست توجه عده ای از مخاطبان را جلب کند، اما این مجموعه نمایش خانگی تقریبا از قسمت 15 به بعد، در راستا سراشیبی قرار گرفت و از سوی مخاطبان خود با انتقاد های فراوانی روبرو شد.

26 اردیبهشت 1401

رونق دوباره بازارچه ساحلی بندرترکمن پس از 2 سال رکود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رونق دوباره بازارچه ساحلی بندرترکمن پس از 2 سال رکود مشاهده می شود.

21 اردیبهشت 1401

توجه! هموطنان غرب و جنوب کشور توصیه های هلال احمر را جدی بگیرند

هشدارهای هواشناسی، توصیه های هلال احمر برای پیشگیری از خطر سیلبا توجه به شرایط جوی که در کشور به وجود آمده است سازمان هلال احمر نکاتی را برای مسافران و همچنین ساکنان منطقه ها غربی و جنوب کشور بیان کرده است. در اطلاعیه که از طرف جمعیت هلال احمر آمده است:...

13 اردیبهشت 1401

امکان ممنوعیت دوباره سفرهای جاده ای در کشور

وزیر راه و شهرسازی از احتمال اعمال مجدد پروتکل های سخت گیرانه مانند ممنوعیت سفر جاده ای در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله شهروندان و افزایش تعداد مبتلایان اطلاع داد.

12 اردیبهشت 1401

افزایش موقتی آلودگی هوای تهران، بارش و کاهش دما در خاتمه هفته

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر فردا تا ظهر پنجشنبه (29 تا 30 دی ماه) افزایش موقتی آلاینده های جوی پیش بینی می گردد.

7 اردیبهشت 1401

با حضور معاون رییس جمهور و سه وزیر دولت؛ کوشش برای ارتقای شرایط پاویون ایران در اکسپو 2020 کلید خورد

با امضای توافق نامه ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سه وزیر دولت، ارتقای شرایط پاویون کشورمان در اکسپو 2020 دبی کلید خورد.

30 فروردین 1401

تفرش در یک نگاه

تفرش، از شهرهای زیبا و قدیمی استان مرکزی است که در میان مجموعه ای از کوه های پایدار قرار گرفته است.

26 فروردین 1401

بازدید 6000 جهانگرد فرانسوی از کاشان

6000 توریست فرانسوی از کاشان بازدید کردندبه گفته مسئول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان ورود توریستان خارجی به این شهر از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه امسال نسبت به همین زمان درسال گذشته 62 درصد افزایش داشته است، در ادامه این خبر...

25 فروردین 1401

پل خلیج فارس یک ضرورت برای پیشرفت اقتصادی در حوزه های گردشگری و نفتی و ترانزیتی قشم است

ایرنا/ براساس اخبار واصله، پل خلیج فارس یک ضرورت برای پیشرفت اقتصادی در حوزه های گردشگری و نفتی و ترانزیتی قشم است.

21 فروردین 1401

بابلکنار بهشت پنهان مازندران است

ایسکانیوز/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، بابلکنار بهشت پنهان مازندران است.

20 فروردین 1401

برترین سفرهای پاییزی 2017

سفر در فصول مختلف به خصوص در پاییز، لذت زیادی به همراه دارد. برای آشنایی با برترین سفرهای پاییزی در سال 2017 با ما همراه شوید.

19 فروردین 1401

زندگی و سینمای جت لی

مشهور است نیکسون از جت لی که کوچک ترین عضو تیم ملی ووشو چین بود، پرسید: دوست داری محافظ شخصی من باشی؟ و او پاسخ داد: دوست ندارم از شخص خاصی محافظت کنم، بزرگ تر که شدم از یک میلیاردر چینی دفاع خواهم کرد.

10 اسفند 1400

سفرنامه دیدیم از زبان خبرنگاران

سفرنامه دیدیم از زبان خبرنگاراندیدیم یکی از شهرهای ساحلی و تقریبا کوچکی است که در استان آیدین در کشور ترکیه واقع شده است و این روزها به عنوان یکی از مقاصد مجذوب کننده برای سفرهای تفریحی مورد توجه مسافران قرار گرفته است. دیدم در کنار دریاه اژه واقع شده...

7 اسفند 1400

برترین مسیرهای طبیعت گردی در جزیره ججو

طبیعت گردی در جزیره ججو (jeju ) کره جنوبیکره جنوبی، کشوری در نیمکره شمالی و شرقی در شرق آسیا و در کناره غربی دریای ژاپن واقع شده است. نام کشور کره از یکی از امپراتوری های بزرگ کره به نام گوگوریو گرفته شده است و در بین قدرت های بزرگ شرق آسیا به عنوان کوریو (KORYO)،...

6 اسفند 1400

سفر اپ: با MAPS.ME آفلاین مسیریابی کنید

MAPS.ME نقشه ای بسیار کاربردی است که کاربران می توانند از آن به صورت کاملا آفلاین استفاده کنند. این اپلیکیشن دارای قابلیت های زیادی است که از این بین می توان به ارائه اطلاعاتی در خصوص سراشیبی و سرازیری های جهت اشاره کرد. همراه خبرنگاران باشید تا با MAPS.ME بیشتر...

3 اسفند 1400

برگزاری برنامه آموزش طبیعت گردی در سعدآباد برای بچه ها

ویژه برنامه آموزش طبیعت گردی و کمپینگ، سوم شهریورماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

26 بهمن 1400

جزایر کوک کجاست؟

تا به حال نام جزایر کوک را شنیده اید؟ این جزیره ها از محبوب ترین نقاط روی زمین در بین گردشگران هستند. در این سری مقاله از کجاست با خبرنگاران همراه باشید.

19 بهمن 1400

مشهورترین کاخ های ریاست جمهوری کجا است؟

طبیعی است که کاخ های ریاست جمهوری از آنجا که بیشتر در معرض توجه دیگر ملت ها هستند، باشکوه هرچه تمام تر ساخته شوند. همراه خبرنگاران باشید.

15 بهمن 1400

تور مجازی: گرند کنیون را بشناسیم (بخش اول)

گرند کنیون، عریض ترین دره دنیا، در استان آریزونا، آمریکا واقع شده است. گرند کنیون را مشهورترین جاذبه گردشگری آمریکا می دانند. برای آشنایی بیشتر با یکی از باشکوه ترین و زیباترین جاذبه های طبیعی دنیا، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

12 بهمن 1400

ژَرف دره تودرا جورج در مراکش

شاید کشور مراکش به عنوان یک مقصد گردشگری چندان شناخته شده و محبوب نباشد، اما از نظر بسیاری از جهانگرد ها و گردشگرانی که به این منطقه سفر کرده اند، در زمره محبوبترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری جهان قرار گرفته است. در این مقاله با یکی از جاذیه های طبیعی...

7 بهمن 1400
تعداد: (237)