عرضه گوشی های وان پلاس Nord CE 2 5G

به گزارش عینک گوچی، طبق آخرین گزارش ها گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 2 5G یازدهم فوریه (22 بهمن) در بازار عرضه خواهد شد.

عرضه گوشی های وان پلاس Nord CE 2 5G

به گزارش عینک گوچی، شرکت وان پلاس اخیرا گوشی هوشمند OnePlus 9RT و هدفون Buds Z2 TWS را در بازار هند عرضه نموده است. هفته گذشته، یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری با نام مستعار Yogesh Brar، ادعا نموده بود که این شرکت در ماه فوریه 2022 رویدادی را برای معرفی گوشی هوشمند OnePlus Nord 2 CE 5G در هند برگزار خواهد نمود. بعلاوه انتظار می رود که در ماه فوریه شاهد ورود گوشی OnePlus Nord N20 به بازار های اروپایی باشیم. اکنون، یکی دیگر از افشاگران سرشناس، با نام مستعار Max Jambor، تاریخ دقیق عرضه Nord CE 2 5G را اعلام نموده است.

طبق گفته Jambor گوشی Nord 2 CE 5G در 11 فوریه (22 بهمن) در بازار هند عرضه می گردد. این افشاگر تصویری از دستگاه را نیز به اشتراک گذاشته است. این تصویر ماژول دوربین دستگاه را نشان می دهد که با رندر هایی که کمی پیشتر فاش شده بود، مطابقت دارد.

به جز رندر و زمان عرضه، مشخصات این دستگاه نیز قبلا افشا شده است. شایعه شده است که گوشی OnePlus Nord CE 2 با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED وارد بازار می گردد. انتظار می رود این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ باشد. این نمایشگر احتمالا از وضوح Full HD+، نرخ تازه سازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش پشتیبانی کند. بعلاوه افشا شده است که این گوشی بر روی سیستم عامل اندروید 12 به همراه OxygenOS 12 اجرا می گردد.

برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس تصویری، این دستگاه به دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. در پنل پشتی آن نیز احتمالا یک سیستم دوربین سه گانه به کار می رود که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

گوشی OnePlus Nord CE 2 5G از چیپست Dimensity 900 بهره می برد. درباره پیکربندی حافظه این دستگاه هم برآورد های زیادی زده شده است. چیپست Dimensity 900 ممکن است با 6، 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت گردد. این دستگاه از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد که انتظار می رود از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی کند. در این گزارش قیمت تقریبی دستگاه هم افشا شده است. پیش بینی می گردد که قیمت گوشی OnePlus Nord CE 2 5G در بازار هند بین 24000 روپیه (تقریبا معادل 321 دلار آمریکا) تا 28000 روپیه (تقریبا معادل 374 دلار آمریکا) باشد. بعلاوه انتظار می رود گوشی Nord CE 2 در رنگ های مشکی و سبز وارد بازار گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی های وان پلاس Nord CE 2 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی های وان پلاس Nord CE 2 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید