کیفیت هوای مرکز امروز در شرایط قابل قبول قرار می گیرد

به گزارش عینک گوچی، تهران (پانا) - با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای مرکز امروز (5 فروردین ماه) با توجه به کاهش تردد خودروها و وزش باد مؤثر هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار می گیرد.

کیفیت هوای مرکز امروز در شرایط قابل قبول قرار می گیرد

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز جمعه (5 فروردین ماه) با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

در طی روز با افزایش تندی باد پراکندگی آلاینده ها تسهیل می شود. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر تا صبح روز شنبه (6 فروردین ماه) از تجمع آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد، هرچند با آغاز تردد خودروها تا حدودی بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده می شود و کاهش کیفیت هوا در برخی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نیست.

افزایش تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم می کند. همچنین تقویت ناپایداری جوی تا ساعات پایانی شنبه همراه با وزش باد مؤثر، کاهش غلظت آلاینده ها و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کیفیت هوای مرکز امروز در شرایط قابل قبول قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت هوای مرکز امروز در شرایط قابل قبول قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید