فراوری 120 محصول فناورانه در حوزه کشاورزی به وسیله محققان کشور

به گزارش عینک گوچی به نقل از معاونت علمی و فناوری، صنعت کشاورزی تنها با به کارگیری محصولات فناورانه و نوآوری ها می تواند در راستا توسعه یافتگی قرار گیرد. این اتفاق در ایران از راستا شرکت های دانش بنیان و خلاق به این عرصه می گذرد.

فراوری 120 محصول فناورانه در حوزه کشاورزی به وسیله محققان کشور

30 شرکت دانش بنیان با فراوری 120 محصول فناورانه در کوشش هستند تا صنعت کشاورزی را با نوآوری و خلاقیت عجین نمایند و نسل تازه کشاورزی در کشور محقق گردد.

بر همین اساس و با حمایت فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 120 محصول فراوری شد تا صنعت کشاورزی ایران به سمت استاده از فناوری و نوآوری گام بردارد. این اتفاق ذیل فن بازار کشاورزی رقم خورد.

همه این محصولات به یاری کشاورزان آمد تا محصولات با کیفیت بیشتر و بهره وری بالاتر فراوری و به بازار عرضه گردد.چون با افزایش بی شمار جمعیت، کاهش منابع غذایی و کشاورزی و کم شدن امنیت غذایی در جهان، احتیاج است که کشورها به سمت استفاده از کشاورزی مدرن حرکت نمایند تا با یاری آنها بتوانند سرعت و اندازه فراوری محصولات را ارتقا دهند.

این کار از مرحله کشت تا برداشت و فروش محصولات را در بر می گیرد و می تواند نقشی تاثیرگذار در توسعه نسل تازه کشاورزی و ارتقای بهره وری و پایداری محصولات داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری 120 محصول فناورانه در حوزه کشاورزی به وسیله محققان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 120 محصول فناورانه در حوزه کشاورزی به وسیله محققان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید