نجات 4 نفر از میان شعله های آتش و دود در مشهد

به گزارش عینک گوچی، افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد اطلاع داد که با کوشش گروه های امداد و نجات آتش نشانی مشهد اعضای یک خانواده 4 نفره که در منزلی مسکونی در بولوار سجاد شهر مشهد گرفتار شعله های آتش و دود شده بودند نجات یافتند.

نجات 4 نفر از میان شعله های آتش و دود در مشهد

به گزارش عینک گوچی و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد آتش پاد دوم محمد جواد قائمی اضافه نمود: دقایقی پیش از وقوع آتش سوزی در طبقه دوم یک آپارتمان 3 طبقه مسکونی در بولوار سجاد مشهد به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی گروه های امداد و نجات و حریق ایستگاه های 43 و 3 و نردبان 32 متری را به محل حادثه در خیابان نیلوفر اعزام کرد.

وی با بیان این که کانون حریق قسمت سونای خشک این منزل بود، گفت: دود ناشی از این آتش سوزی موجب گرفتار شدن اعضای یک خانواده 4 نفره در محل شده بود.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: با کوشش آتش نشانان و امدادگران، این افراد با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی از میان شعله های آتش و دود نجات یافته و این حریق مهار شد.

قائمی با بیان این که دودگرفتگی ناشی از این آتش سوزی باعث بروز خساراتی به این منزل مسکونی شده گفت: علت وقوع این آتش سوزی در دست آنالیز است.

توصیه مرتبط

شهروندان بخاطر داشته باشند تاکنون در جهان دودگرفتگی در آتش سوزی ها 9 برابر سوختگی ها تلفات گرفته است. پس مراقب دود حاصل از آتش سوزی باشید و در هنگام ترک محل درب های منتهی به محل آتش سوزی را ببندید و از هوای تمیز نزدیک کف زمین استفاده نموده و محل را ترک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجات 4 نفر از میان شعله های آتش و دود در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 4 نفر از میان شعله های آتش و دود در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید