صنایع دستی

با حضور معاون رییس جمهور و سه وزیر دولت؛ کوشش برای ارتقای شرایط پاویون ایران در اکسپو 2020 کلید خورد

با امضای توافق نامه ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سه وزیر دولت، ارتقای شرایط پاویون کشورمان در اکسپو 2020 دبی کلید خورد.

30 فروردین 1401

تفرش در یک نگاه

تفرش، از شهرهای زیبا و قدیمی استان مرکزی است که در میان مجموعه ای از کوه های پایدار قرار گرفته است.

26 فروردین 1401

بازدید 6000 جهانگرد فرانسوی از کاشان

6000 توریست فرانسوی از کاشان بازدید کردندبه گفته مسئول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان ورود توریستان خارجی به این شهر از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه امسال نسبت به همین زمان درسال گذشته 62 درصد افزایش داشته است، در ادامه این خبر...

25 فروردین 1401

بابلکنار بهشت پنهان مازندران است

ایسکانیوز/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، بابلکنار بهشت پنهان مازندران است.

20 فروردین 1401

برگزاری برنامه آموزش طبیعت گردی در سعدآباد برای بچه ها

ویژه برنامه آموزش طبیعت گردی و کمپینگ، سوم شهریورماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

26 بهمن 1400

حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می خواهد، چاپ پول می شود بدون خلق ثروت!

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری بیماری است که نیاز به شوک دارد و اگر درمان شود کشور را نجات می دهد.

20 دی 1400

10 شهر و کشوری که در سال 2018 باید به آنها سر بزنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

در سال نو زمان مناسبی برای سفر پیدا کنید و به یکی از شهر و کشور های زیبایی که در این لیست آورده شده سفر کنید. نام و جاذبه های این 10 کشور زیبا را در ادامه خواهید خواهند. با مجله اینترنتی خبرنگاران همراه باشید. بلیط هواپیما

7 شهریور 1400

ارتقای جایگاه وزارت با پرهیز از حاشیه ها و تمرکز بر کار در دولت دوازدهم

آخرین جلسه معاونان و مدیران کل استانی با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و منابع، علیرضا ایزدی سرپرست دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، ولی تیموری معاون گردشگری، پویا محمودیان...

18 مرداد 1400

خبرنگاران 55 درصد از مراکز اقامتی خراسان رضوی فعال است

مشهد-خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 55 درصد از کل مراکز و تاسیسات گردشگری استان شامل هتل و متل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاه بومگردی در نوروز امسال فعال است.

9 اردیبهشت 1400

ابعاد مثبت همکاری جامع 25 ساله ایران و چین در بخش گردشگری

در ماموریت های این سند همکاری مشترک، به افزایش اثرگذاری در حوزه گردشگری و همچنین تشویق برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در کنار سایر حوزه های مالی و ارتباطاتی تاکید شده است.

23 فروردین 1400

خبرنگاران 40 اثر فرهنگی و تاریخی سیستان و بلوچستان پارسال به ثبت ملی رسید

زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: 40 اثر فرهنگی و تاریخی این استان سال 99 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

18 فروردین 1400

مراتب ثبت ملی 12 اثر طبیعی به استاندار هرمزگان ابلاغ شد

مراتب ثبت 12 اثر در فهرست میراث طبیعی ملی در 12 نامه جداگانه از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استاندار هرمزگان ابلاغ شد.

14 اسفند 1399

خبرنگاران اعطای وام کرونا به 23 هزار طرح کسب و کار خانگی

تهران- خبرنگاران- رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی گفت: از اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت تسهیلات کرونا به کسب و کارهای خانگی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا بود که طبق آخرین آمار به 23 هزار طرح، وام پرداخت شده است.

8 اسفند 1399

انتقال موزه سنگ و گوهر اراک به مکانی مناسب

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، انتقال موزه سنگ و گوهر اراک به مکانی مناسب صورت می گیرد.

4 بهمن 1399

خبرنگاران مدرسه موزه به معرفی میراث فرهنگی و توسعه گردشگری کمک می کند

تهران- خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: علاوه بر مدارس و موزه ها، ایجاد مدرسه موزه به شناخت و معرفی مفاهیم میراث فرهنگی و توسعه گردشگری کمک می کند.

29 آذر 1399

معرفی چند تا از خوشمزه ترین سوغاتی های دنیا

به طور کلی سوغاتی هر شهر و کشور مربوط به تاریخ، فرهنگ و سنت آن منطقه است، بعضی از سوغاتی ها ماکت کوچک شده ساختمان ها معروف، بعضی دیگر صنایع دستی و بعضی دیگر نیز خوراکی های خوشمزه محلی و سنتی هستند.

26 آذر 1399

خبرنگاران نفت به یاری توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد می آید

گچساران - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب گفت: از ظرفیت های نفت برای توسعه گردشگری و اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می گردد.

16 آذر 1399

خبرنگاران معاون میراث فرهنگی: تاسیس وزارتخانه فرصت بازنگری در حوزه گردشگری را فراهم کرد

تهران- خبرنگاران- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه وزارتخانه شدن فرصت بازنگری را در حوزه گردشگری فراهم کرد، گفت: گردشگری پس از این تبدیل ساختاری، در اولویت قرار گرفت.

17 مهر 1399

دیدار هنرمندان صنایع دستی کردستان با مدیرکل استان

جمعی از هنرمندان، صنعتگران، پیشکسوتان و روسای اتحادیه صنایع دستی کردستان، روز پنجشنبه 9 مردادماه 99، با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دیدار و گفت وگو کردند.

31 شهریور 1399

عراق مقصد اول صادرات صنایع دستی زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، فروش صادرات قابل توجه­ ای از محصولات صنایع دستی در حوزه معاونت صنایع دستی در 11 ماهه سال 1398 در استان زنجان خبر داد.

14 خرداد 1399
تعداد: (51)