فرهنگ و هنر

موافقت شورای ساخت با دو فیلم نامه

تهران (پانا) - شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی، در جلسه اخیر با دو فیلمنامه موافقت کرد.

27 اردیبهشت 1401

سحر قریشی قصه نیسان آبی را خراب کرد!

نیسان آبی در ابتدا شروع بدی نداشت و در ادامه نیز توانست توجه عده ای از مخاطبان را جلب کند، اما این مجموعه نمایش خانگی تقریبا از قسمت 15 به بعد، در راستا سراشیبی قرار گرفت و از سوی مخاطبان خود با انتقاد های فراوانی روبرو شد.

26 اردیبهشت 1401

پلنگ جوجه یک پرنده در حال انقراض را دزدید!

دوربین تعبیه شده در مقابل لانه یک جفت نوک شاخ زمینی جنوبی تعیین کرد که یک پلنگ با ورود به لانه اقدام به دزدیدن جوجه این پرندگان می نماید.

19 اردیبهشت 1401

رونمایی از پوستر فیلم کوتاه ابوالهول

تهران (پانا) - پوستر فیلم کوتاه ابوالهول به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید یوسفی منتشر شد.

16 اردیبهشت 1401

ماهان به ملاقات خصوصی در چهارمین روز جشنواره دعوت شد

تهران (پانا) - خانه جشنواره امروز پنجشنبه میزبان اکران یک فیلم عاشقانه و یک اثر اجتماعی همزمان با چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

9 اردیبهشت 1401

قسمت چهارم اقتباس در سینما در راه هاشور

تهران (پانا) - قسمت چهارم مجموعه مستند اقتباس در سینما به کارگردانی مجتبی سعادت با آنالیز فیلم آبادانی ها در پلتفرم هاشور اکران می گردد.

9 اردیبهشت 1401

سولدو: امیدوارم بازی خوب مقابل پرسپولیس را تکرار کنیم

سرمربی تراکتور امیدوار است تیمش بازی خوب مقابل پرسپولیس را ملاقات با فجرسپاسی هم تکرار کند.

7 اردیبهشت 1401

از خیانت های انیمیشنی تا کلیشه های عاشقانه؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

1 اردیبهشت 1401

با حضور معاون رییس جمهور و سه وزیر دولت؛ کوشش برای ارتقای شرایط پاویون ایران در اکسپو 2020 کلید خورد

با امضای توافق نامه ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سه وزیر دولت، ارتقای شرایط پاویون کشورمان در اکسپو 2020 دبی کلید خورد.

30 فروردین 1401

فراخوان مشارکت فکری برای تصحیح و تکمیل طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر دارد علاوه بر کوشش های پیشین دبیرخانه طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه از مشارکت های فکری و ایده ها در تصحیح و تکمیل این طرح استفاده کند.

27 فروردین 1401

تفرش در یک نگاه

تفرش، از شهرهای زیبا و قدیمی استان مرکزی است که در میان مجموعه ای از کوه های پایدار قرار گرفته است.

26 فروردین 1401

بازدید 6000 جهانگرد فرانسوی از کاشان

6000 توریست فرانسوی از کاشان بازدید کردندبه گفته مسئول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات کاشان ورود توریستان خارجی به این شهر از پانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه امسال نسبت به همین زمان درسال گذشته 62 درصد افزایش داشته است، در ادامه این خبر...

25 فروردین 1401

بابلکنار بهشت پنهان مازندران است

ایسکانیوز/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، بابلکنار بهشت پنهان مازندران است.

20 فروردین 1401

برترین سفرهای پاییزی 2017

سفر در فصول مختلف به خصوص در پاییز، لذت زیادی به همراه دارد. برای آشنایی با برترین سفرهای پاییزی در سال 2017 با ما همراه شوید.

19 فروردین 1401

مردم با گرانی بلیت کنسرت سازگار می شوند

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت فرهنگی، هنری ققنوس و مدیر سایت ایران کنسرت با اشاره به گرانی سالن های کنسرت خبر از تأثیر این موضوع برگرانی بلیت های کنسرت داد و مطرح نمود که این موضوع منجر به حذف کنسرت رفتن مردم نمی گردد زیرا مردم با این نوع گرانی ها سازگار...

15 اسفند 1400

برنده جایزه گنکور جوانان معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از لیورابدو-هیئت داوران جایزه گنکور دبیرستانی ها، کلارا دوپون مونود را برای رمان پذیرش که 25 ماه اوت از سوی انتشارات استوک در فرانسه منتشر شده بود به عنوان برنده سال جاری این جایزه معرفی کردند.

13 اسفند 1400

زندگی و سینمای جت لی

مشهور است نیکسون از جت لی که کوچک ترین عضو تیم ملی ووشو چین بود، پرسید: دوست داری محافظ شخصی من باشی؟ و او پاسخ داد: دوست ندارم از شخص خاصی محافظت کنم، بزرگ تر که شدم از یک میلیاردر چینی دفاع خواهم کرد.

10 اسفند 1400

بهترین دانشگاه های پزشکی انگلیس کدامند؟

تحصیل در رشته پزشکی در یکی از بهترین دانشگاه های انگلیس رویای خیلی ها است. اما بهترین دانشگاه ها کدامند؟ همراه خبرنگاران باشید.

9 اسفند 1400

برترین مسیرهای طبیعت گردی در جزیره ججو

طبیعت گردی در جزیره ججو (jeju ) کره جنوبیکره جنوبی، کشوری در نیمکره شمالی و شرقی در شرق آسیا و در کناره غربی دریای ژاپن واقع شده است. نام کشور کره از یکی از امپراتوری های بزرگ کره به نام گوگوریو گرفته شده است و در بین قدرت های بزرگ شرق آسیا به عنوان کوریو (KORYO)،...

6 اسفند 1400

عصبانیت بی سابقه پرویز پرستویی از این بی همه چیز!

خبرنگاران: پرویز پرستویی که نقش اصلی بی همه چیز را برعهده دارد، با لحنی تند، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را که اجازه اکران این فیلم را نداده است، ترسو خواند.

2 اسفند 1400
تعداد: (244)