طراحی گرافیکی و چاپ

قسمت چهارم اقتباس در سینما در راه هاشور

تهران (پانا) - قسمت چهارم مجموعه مستند اقتباس در سینما به کارگردانی مجتبی سعادت با آنالیز فیلم آبادانی ها در پلتفرم هاشور اکران می گردد.

9 اردیبهشت 1401

از خیانت های انیمیشنی تا کلیشه های عاشقانه؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

1 اردیبهشت 1401

حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می خواهد، چاپ پول می شود بدون خلق ثروت!

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری بیماری است که نیاز به شوک دارد و اگر درمان شود کشور را نجات می دهد.

20 دی 1400

نوجوانان، قهرمانان اصلی داستان های دوره قاجار هستند

خبرنگاران؛ سیدعلی کاشفی خوانساری در تازه ترین کتابش به نام آشنایی با تاریخ ادبیات داستانی ایران، قصه های عهد قجر -که از سوی کتاب چ منتشر شده است- از ادبیات داستانی نوین و مدرن در ایرانِ دوره حکومت قاجاریان و آنالیز آن ها برای رده سنی نوجوان می گوید. او...

6 آذر 1400

آشپزی برای بچه ها (2)

طرز تهیه ی نان ذرت با پنیر این غذای حاوی 2 درصد پروتئین، 0/5 درصد کلسیم است، این غذا مناسب بچه ها بالای یک سال است. تهیه برای: پانزده وعده ی غذایی کودک

21 مهر 1400

10 پیشرفت عظیم ارتش ایالات متحده در زمینه دانش و تکنولوژی در سالهای اخیر

محققان و مهندسان ارتش ایالات متحده در سالهای گذشته بسیار پرکار بودند و تکنولوژی ها و قابلیت های جدیدی را فراوری کردند که به مدرن سازی ارتش این کشور یاری می نماید.

30 مرداد 1400

چاپ بدون آب چیست و مرکب های آن چه ویژگی هایی دارند؟

چاپ بدون آب یک فرآیند چاپ افست است که در آن آب یا سیستم رطوبت رسانی که در چاپ افست لیتوگرافی کاربرد دارد، حذف شده است. در این روش برای تهیه فرم چاپی نیاز به یک لاستیک با پوشش سیلیکون است و با توجه به عدم وجود جریان آب در . این روش، درجه حرارت باید در فرآیندچاپ...

29 مرداد 1400

پرداخت آنلاین گره گشای حذف صفر از پول ملی

با جدی شدن طرح حذف صفر از واحد پول ملی در ایران این سوال مطرح است که آیا درگاه های پرداخت آنلاین می توانند به فرایند یکسان سازی واحد پولی و حذف چهار صفر از آن یاری نمایند یا خیر؟

28 مرداد 1400

داستان شدن کووید 19 در لرستان

خبرنگاران/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مسابقه داستانک و داستان نویسی ماجراهای کووید 19 با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انتشارات هاویر خرم آباد برگزار می شود.

5 بهمن 1399

آزمون و خطای تئاتر در شرایط کرونایی

محمدهادی عطایی از اجرای نمایش فریاد خاموش در بخش دانشجویی جشنواره تئاتر مقاومت اطلاع داد و بیان کرد بحران کرونا باعث شده اهالی تئاتر در یک آزمون و خطا به سر ببرند.

18 دی 1399

سه نابغه آلمانی که در سطح جهانی مشهور شدند

به گزارش خبرنگاران، لودویگ فَن بتهوون، گئورگ ویلهلم فردریش هگل و فردریش هولدرلین در سال 1770 میلادی در آلمان به جهان آمدند. استادی و توانایی بتهوون در بیان موسیقی، تأثیر عظیم هگل بر تفکر، شعرهای آمیخته با فلسفه هولدرلین، این سه نابغه آلمانی را در سطح...

3 دی 1399

معرفی چند تا از خوشمزه ترین سوغاتی های دنیا

به طور کلی سوغاتی هر شهر و کشور مربوط به تاریخ، فرهنگ و سنت آن منطقه است، بعضی از سوغاتی ها ماکت کوچک شده ساختمان ها معروف، بعضی دیگر صنایع دستی و بعضی دیگر نیز خوراکی های خوشمزه محلی و سنتی هستند.

26 آذر 1399

نژادپرستی در بازار کتاب های کودک بریتانیا، قصه پرغصه نویسندگان رنگین پوست

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، یک مرکز تحقیقاتی خیریه و غیردولتی در حوزه آموزش ابتدایی (CLPE) آماری از شرایط چاپ و نشر کتاب های داستانی حوزه کودک در این کشور منتشر کرده است که نشان می دهد هنوز ناشران نگاه نژادی به داستان ها دارند و به نوعی می توان...

22 آذر 1399

شکایت پرسپولیس از کسی که وطن فروشی کرد!

علیرضا اشرف، مدیررسانه ای پرسپولیس، نسبت به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنش نشان داد.

21 آبان 1399

ابوسعید سجزی؛ عاِلم علم هندسه و الهام بخش ابوریحان بیرونی

احمد بن محمد بن عبدالجلیل،معروف به ابوسعید سجزی، ریاضیدان و ستاره شناس مشهور قرن چهارم هجری قمری است.

9 آبان 1399

چگونه با ترجمه یک کتاب پرطرفدار به درآمد میلیونی و شهرت دست پیدا کنیم؟

به گزارش خبرنگاران ؛ مترجم ها در طول دوره کاری شان متن های زیاد و متنوعی را ترجمه می کنند. هر روز در اینترنت دنبال معنی کلمات و عبارات تخصصی می گردیم تا آن ها را به درستی به زبان مقصد تبدیل کنیم؛ اما گاهی وقت ها پیش می آید که از ترجمه کردن متون فنی یا سروکله...

20 مهر 1399

شناسایی کرونا در ریه با مدل های سه بعدی

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز جدید خود، مدل های دیجیتالی را ابداع نموده اند که می توانند وجود کووید- 19 را در ریه شناسایی نمایند.

14 مهر 1399

نهمین کنگره سراسری شعر کویر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، مجید جوادیان زاده گفت: نهمین کنگره سراسرى شعر کویر به همت انجمن شعر و ادب ابرکوه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می گردد.

27 خرداد 1399

خبرنگاران بازماندگان قربانیان کرونا را تنها نگذاریم

خرم آباد - خبرنگاران - کرونا هم افرادی را که مبتلایش شده اند تنها می گذارد ، هم آنانی که به واسطه این بیماری از دست رفته اند را تنها به خاک می سپارد اما در این میان خانواده قربانیان بواسطه عدم برگزاری مراسم ختم عزیزانشان از همه تنهاتر هستند. .

11 اردیبهشت 1399

توافق ایران نشان می دهد مذاکره کارساز است نه تحریم

خبرنگاران: یک روزنامه مهم چینی نوشت: نتیجه موفقیت آمیز مذاکرات هسته ای ایران نشانگر درست بودن تکیه چین بر مذاکره به جای تحریم و تهدید به استفاده از زور بوده است.

29 بهمن 1398
تعداد: (22)