سینما

موافقت شورای ساخت با دو فیلم نامه

تهران (پانا) - شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی، در جلسه اخیر با دو فیلمنامه موافقت کرد.

27 اردیبهشت 1401

پلنگ جوجه یک پرنده در حال انقراض را دزدید!

دوربین تعبیه شده در مقابل لانه یک جفت نوک شاخ زمینی جنوبی تعیین کرد که یک پلنگ با ورود به لانه اقدام به دزدیدن جوجه این پرندگان می نماید.

19 اردیبهشت 1401

رونمایی از پوستر فیلم کوتاه ابوالهول

تهران (پانا) - پوستر فیلم کوتاه ابوالهول به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید یوسفی منتشر شد.

16 اردیبهشت 1401

ماهان به ملاقات خصوصی در چهارمین روز جشنواره دعوت شد

تهران (پانا) - خانه جشنواره امروز پنجشنبه میزبان اکران یک فیلم عاشقانه و یک اثر اجتماعی همزمان با چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

9 اردیبهشت 1401

قسمت چهارم اقتباس در سینما در راه هاشور

تهران (پانا) - قسمت چهارم مجموعه مستند اقتباس در سینما به کارگردانی مجتبی سعادت با آنالیز فیلم آبادانی ها در پلتفرم هاشور اکران می گردد.

9 اردیبهشت 1401

سولدو: امیدوارم بازی خوب مقابل پرسپولیس را تکرار کنیم

سرمربی تراکتور امیدوار است تیمش بازی خوب مقابل پرسپولیس را ملاقات با فجرسپاسی هم تکرار کند.

7 اردیبهشت 1401

از خیانت های انیمیشنی تا کلیشه های عاشقانه؛ برترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما...

1 اردیبهشت 1401

برترین سفرهای پاییزی 2017

سفر در فصول مختلف به خصوص در پاییز، لذت زیادی به همراه دارد. برای آشنایی با برترین سفرهای پاییزی در سال 2017 با ما همراه شوید.

19 فروردین 1401

مردم با گرانی بلیت کنسرت سازگار می شوند

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت فرهنگی، هنری ققنوس و مدیر سایت ایران کنسرت با اشاره به گرانی سالن های کنسرت خبر از تأثیر این موضوع برگرانی بلیت های کنسرت داد و مطرح نمود که این موضوع منجر به حذف کنسرت رفتن مردم نمی گردد زیرا مردم با این نوع گرانی ها سازگار...

15 اسفند 1400

زندگی و سینمای جت لی

مشهور است نیکسون از جت لی که کوچک ترین عضو تیم ملی ووشو چین بود، پرسید: دوست داری محافظ شخصی من باشی؟ و او پاسخ داد: دوست ندارم از شخص خاصی محافظت کنم، بزرگ تر که شدم از یک میلیاردر چینی دفاع خواهم کرد.

10 اسفند 1400

برترین مسیرهای طبیعت گردی در جزیره ججو

طبیعت گردی در جزیره ججو (jeju ) کره جنوبیکره جنوبی، کشوری در نیمکره شمالی و شرقی در شرق آسیا و در کناره غربی دریای ژاپن واقع شده است. نام کشور کره از یکی از امپراتوری های بزرگ کره به نام گوگوریو گرفته شده است و در بین قدرت های بزرگ شرق آسیا به عنوان کوریو (KORYO)،...

6 اسفند 1400

عصبانیت بی سابقه پرویز پرستویی از این بی همه چیز!

خبرنگاران: پرویز پرستویی که نقش اصلی بی همه چیز را برعهده دارد، با لحنی تند، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را که اجازه اکران این فیلم را نداده است، ترسو خواند.

2 اسفند 1400

فیلم نقطۀ جوش (Boiling Point)؛ ماراتنی نفس گیر در آشپزخانه

تمام مدت زمان این فیلم تنها در یک برداشت ضبط شده است و موضوع آن اتفاقاتی است که در محیط کاری یک آشپزخانۀ رستوران اتفاق می افتد. از این جهت فیلم بی شباهت به یک مستند نیست. شخصیت اصلی که استفن گراهام نقشش را بازی نموده، سرآشپزی به نام اندی جونز است که در...

27 بهمن 1400

صفحه نخست روزنامه ها ، چهارشنبه 8 دی

سبد کالا، چاره بهبود معیشت کارگران و بودجه در ایستگاه مجلس تیتر نخست اغلب روزنامه های امروز بودند.

22 بهمن 1400

عکس های عجیب خانم بازیگر در ساحل دریا ! ، دریا مرادی کیست؟!

خبرنگاران:دریا مرادی دشت تصاویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

17 بهمن 1400

لباس های سنتی هندی، نماد فرهنگ و گذشته پر فراز و نشیب این کشور

لباس های سنتی هندی، بر اساس منطقه ها جغرافیایی، شرایط آب و هوایی، فرهنگ و اقوام مختلف از منطقه ای به منطقه دیگر فرق دارد. اگر شما هم علاقه مند به آشنایی با این پوشش های زیبا هستید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

14 بهمن 1400

اشکان خطیبی از دست رفت، بازیگر معروف سینما روی ویلچر

خبرنگاران: اشکان خطیبی در پست اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از مصدومیت شدید خود هنگام بازی در نقش شیرزاد ملک اطلاع داد.

9 بهمن 1400

آشنایی با آسمان نمای گنبد مینا

گنبد مینا نام یک آسمان نمای مجازی یا پلانتاریوم (Planetarium) است که در قلب شهر تهران ساخته شده و با استفاده از آن می توان زیبایی های آسمان را به تماشا نشست. آسمان نمای گنبد مینا محل مناسبی برای آشنایی با علم نجوم و لذت بردن ازشگفتی های هستی است.

26 دی 1400

زور نیکی کریمی هم به گشت ارشاد نرسید

هفته گذشته فیلم تازه آتابای به کارگردانی نیکی کریمی با بازی ستاره هایی، چون جواد عزتی و هادی حجازی فر هم نتوانست به صدرنشینی گشت ارشاد در گیشه پایان دهد. سینمای ایران در هفته ای که گذشت (6 تا 12 آذر)، فروش 11 میلیارد و 952 میلیون تومانی را با نزدیک به 544 هزار...

20 دی 1400
تعداد: (112)