اخبار مجلس

امکان ممنوعیت دوباره سفرهای جاده ای در کشور

وزیر راه و شهرسازی از احتمال اعمال مجدد پروتکل های سخت گیرانه مانند ممنوعیت سفر جاده ای در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله شهروندان و افزایش تعداد مبتلایان اطلاع داد.

12 اردیبهشت 1401

دارندگان خانه های گران بخوانند؛ معیار تشخیص خانه لوکس تغییر کرد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت که سقف معافیت مالیاتی خانه های لوکس و باغ ویلا های گران قیمت افزایش پیدا کرد.

5 اردیبهشت 1401

رتبه بندی چقدر به حقوق معلمان اضافه می نماید؟

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از خاتمه آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون اطلاع داد و گفت این لایحه برای آنالیز در صحن تقدیم هیأت رئیسه می گردد.

3 بهمن 1400

پرداخت آنلاین گره گشای حذف صفر از پول ملی

با جدی شدن طرح حذف صفر از واحد پول ملی در ایران این سوال مطرح است که آیا درگاه های پرداخت آنلاین می توانند به فرایند یکسان سازی واحد پولی و حذف چهار صفر از آن یاری نمایند یا خیر؟

28 مرداد 1400

شیب تند افزایش مبتلایان و فوتی های کرونا در کشور ، درخواست وزارت بهداشت از مردم

خبرگزاری خبرنگاران- با تشدید شرایط کرونایی در ایران، امروز با شناسایی 22586 مبتلای جدید کرونا در کشور تعداد 185 تن از هموطنانمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

12 اردیبهشت 1400

خبرنگاران 55 درصد از مراکز اقامتی خراسان رضوی فعال است

مشهد-خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 55 درصد از کل مراکز و تاسیسات گردشگری استان شامل هتل و متل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاه بومگردی در نوروز امسال فعال است.

9 اردیبهشت 1400

تولید باید قابلیت عرضه در بازار جهانی را داشته باشد

تهران (پانا) - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد تولیدی که صادرات نداشته باشد رو به افول است. تولید استاندارد تولیدی است که قابلیت عرضه در بازار جهانی را داشته باشد.

5 اسفند 1399

نگاهی به بودجه شرکت&zwnjهای دولتی در لایحه بودجه سال 1400 کل کشور

خبرگزاری خبرنگاران- بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه بودجه سال 1400 شامل درآمد ها و سایر منابع تأمین اعتبار و هزینه ها و سایر پرداخت ها، معادل 15،619.570 میلیارد ریال است، که نسبت به بودجه مصوب سال 1399، حدود 8/7 درصد رشد داشته...

16 دی 1399

ادامه گلایه مندی کارگران طرح آبرسانی به دشت سیستان از عدم پرداخت حقوقشان

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویان سیستان و بلوچستان از نارضایتی کارگران طرح 46 هزار هکتاری دشت سیستان خبر داد و گفت: کارگران شرکت جهاد نصر همدان از بهمن ماه سال گذشته پیروز به دریافت حقوق خود نشده اند.

14 آذر 1399

انجام عملیات ریپو برای اولین بار در ایران

بانک مرکزی اظهار داشت: بانک مرکزی با هدف تأمین نقدینگی بسیار کوتاه مدت بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی، در قالب قرارداد توافق بازخرید، ریپو با درخواست اعتبارگیری یک بانک متقاضی موافقت کرد.

12 آذر 1399

راغفر: امیدی به اصلاح بودجه 1400 نیست ، دولت در قبضه منافع رانت خواران و صاحبان ثروت و قدرت

استاد تمام اقتصاد دانشگاه الزهرا (س) گفت:مجلس عزم لازم برای اصلاحات جدی در بودجه ندارد، دولت هم در قبضه رانت خواران و صاحبان قدرت و ثروت است بنابراین هیچ امیدی به اصلاح بودجه 1400 نیست.

9 آذر 1399

موادی از لایحه شوراهای حل اختلاف در هیات دولت تصویب شد

تهران (پانا) - در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیات دولت که به ریاست علیرضا آوایی، وزیر دادگستری برگزار گردید، آنالیز لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درخصوص شوراهای حل اختلاف در دستورکار نهاده شد و ادامه فرآیند آنالیز به جلسه بعد موکول شد.

13 آبان 1399

خبرنگاران معاون میراث فرهنگی: تاسیس وزارتخانه فرصت بازنگری در حوزه گردشگری را فراهم کرد

تهران- خبرنگاران- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه وزارتخانه شدن فرصت بازنگری را در حوزه گردشگری فراهم کرد، گفت: گردشگری پس از این تبدیل ساختاری، در اولویت قرار گرفت.

17 مهر 1399

سلطانی فر و مدیران فعلی و پیشین فدراسیون فوتبال دوشنبه به مجلس می فرایند

با اعلام رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی، وزیر ورزش و جوانان به همراه مسئولان پیشین و فعلی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه به ساختمان مجلس شورای اسلامی می فرایند.

15 مهر 1399

حناچی: 90 درصد بودجه شهرداری تهران در سال 97 محقق شد

شهردار تهران گفت: شهرداری کمترین عدم اضباط اقتصادی را داشته است و از 17 هزار 429 میلیارد تومان بودجه سال 97 حدود 16 هزار 424 میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده 90 درصد تحقق بودجه است.

15 مهر 1399

نماینده مجلس: به کره جنوبی اولتیماتوم داده ایم

عضو کمیسیون امنیت ملی در رابطه با بلوکه شدن پول های ایران در کره جنوبی گفت: به کره جنوبی اولتیماتوم داده ایم اگر بدهی به جمهوری اسلامی ایران را پرداخت نکند، قطعا در مورد محصولات کره علاوه بر روابط سیاسی، تجدید نظر می کنیم.

11 مهر 1399

دولت دوشنبه آینده در خصوص هفت تپه تصمیم می گیرد

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در دوشنه هفته آینده در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص مجتمع هفت تپه تصمیم گیری خواهد شد.

6 مهر 1399

چسبیده به میزها از فوتبال کنار بروند، هیات ها را تحت فشار گذاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحسان قاضی زاده هاشمی درباره اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه خود را تشکیل داده است. مهمترین موضوع، بحث بند یک اساسنامه یعنی نهاد عمومی غیر دولتی است. بعضی ها فدراسیون فوتبال را نهاد مستقل تعریف...

20 تیر 1399

مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لازم الاجراست

خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مایحتاج مردم با رعایت استانداردها تهیه شود.

21 خرداد 1399

پلوسی: نامه ترامپ را کامل نخواندم اما مسخره است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید نامه هشدارآمیز ترامپ را به طور کامل نخوانده، اما همان مقدار هم که خوانده مسخره است.

15 بهمن 1398
تعداد: (35)